Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 60024ARCHIWALNE z dnia 22.01.2020 r.
-
Oferty do
1
lutego
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
zastępca dyrektora delegatury
Delegatura w Koninie
Konin
ul. Św. Maksymiliana Kolbe 3
62-510 Konin
Poznań
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- planowanie, organizowanie i bezpośredni nadzór nad realizacją zadań delegatury związanych z przeprowadzanymi ewaluacjami, kontrolami i monitorowaniem
- nadzór nad jakością raportów z przeprowadzonej ewaluacji przedkładanych przez wizytatorów do podpisu Kuratorowi, kontrola pod względem merytorycznym, stylistycznym i językowym. Dbanie o terminowość przedkładania raportów do podpisu Kuratora
- zastępowanie dyrektora delegatury w czasie jego nieobecności, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań delegatury
- zarządzanie personelem, w szczególności poprzez organizowanie narad i szkoleń w zakresie ewaluacji w celu bieżącego przekazywania wszystkich istotnych informacji, a w szczególności mających wpływ na sposób wykonywania zadań
- nadzór nad jakością dokumentów tworzonych w trakcie postępowań związanych z awansem zawodowym nauczycieli
- zarządzanie zasobami w zakresie powierzonych zadań przez dyrektora delegatury w szczególności poprzez monitorowanie efektów pracy wydziału w obszarze ewaluacji i zbierania informacji o pracy dyrektorów szkół i placówek, kształtowanie pozytywnego wizerunku Kuratorium oraz wdrażanie zasad wykonywania kontroli zarządczej
- wspomaganie wizytatorów w zakresie sprawowanego nadzoru pedagogicznego nad szkołami i placówkami
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- nauczyciele mianowani lub dyplomowani, którzy ukończyli studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, posiadający: ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub co najmniej dwuletni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek
- nauczyciele akademiccy posiadający co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
- znajomość przepisów prawa oświatowego i umiejętność ich interpretacji
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem w oświacie oraz dotyczących nadzoru pedagogicznego
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz służby cywilnej
- zdolność analitycznego myślenia i samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point, poczta e-mail, system informacji prawnej LEX)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialności
- kreatywność
- zarządzanie zasobami i personelem
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia w zakresie zarządzania lub administracji
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.02.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 - budynek B - Kancelaria
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Wielkopolski Kurator Oświaty, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań przez e-mail: sekretariat.wko@ko.poznan.pl; skrytka ePUAP: /ko_poznan/SkrytkaESP
- Kontakt do inspektora ochrony danych: przez e-mail: iod@ko.poznan.pl; listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: administrator danych nie przewiduje możliwości powierzania danych innemu podmiotowi
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
- wymagane dokumenty i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem i datą sporządzenia,
- kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną lub pocztową,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia do urzędu),
- oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunku pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te podlegają komisyjnemu zniszczeniu,
- oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunku pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata,
- przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto 5283,10 – 6018,32
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 780 386 018.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.