Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie

Ogłoszenie o naborze nr 34554ARCHIWALNE z dnia 21.09.2018 r.

  • Oferty do
    28

    września

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny



Miejsce wykonywania pracy:

Konin

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
ul. Przemysłowa 7, 62-510 Konin

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek KM PSP przy ul. Przemysłowej 7 w Koninie, bez windy, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynek, pomieszczenia urzędu oraz toalety nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  •  prowadzenie kart mundurowych oraz kart indywidualnego wyposażenia,
  •  planowanie potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, umundurowania, środków czystości, materiałów biurowych oraz sporządzanie zamówień, zapotrzebowań, rozdzielników,
  •  naliczanie równoważnika za umundurowanie oraz świadczeń z tytułu jednorazowego przejazdu na koszt PSP,
  •  prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań,
  •  prowadzenie i aktualizacja analitycznego konta materiałów oraz nadzór nad magazynami, w tym wystawianie dowodów magazynowych,
  •  prowadzenie i aktualizacja ewidencji inwentarzowej środków trwałych oraz ich umarzanie,
  •  prowadzenie i aktualizacja ewidencji inwentarzowej pozostałych środków trwałych, ewidencji podręcznej oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  •  nadzór nad prowadzeniem przeglądów środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  •  umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej),
  •  znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  •  umiejętność pracy w zespole,
  •  komunikatywność,
  •  dokładność, sumienność, pracowitość,
  •  umiejętność organizacji pracy i dochodzenia do wiedzy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.09.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Przemysłowa 7
    62-510 Konin
    Sekretariat

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

 

  • Administratorem  danych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
    w Koninie, ul. Przemysłowa 7, 62-510 Konin, tel. 63 249 98 00

 

  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 61  2220585, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/

 

  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    w Koninie
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i następne ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie: 2.100,00 zł brutto.

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Wymagane dokumenty
i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Proces naboru składa się z trzech etapów:
1.   weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu,
2.   test wiedzy,
3.   rozmowa kwalifikacyjna.


Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dokumenty kandydatów/kandydatek ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, zaś dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminu dokumenty są komisyjnie niszczone.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2804

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie

Udostępnił: Agata Niewiadomska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-kadrowy

Wprowadzono: 21.09.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×