Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie

Ogłoszenie o naborze nr 6359ARCHIWALNE z dnia 09.12.2016 r.

  • Oferty do
    14

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: organizacyjno-kadrowych

Wydział Organizacyjno-Kadrowy



Miejsce wykonywania pracy:

Konin

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie , u. Przemysłowa 7, 62-510 Konin

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Koninie. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek KM PSP w Koninie nie posiada windy, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy, faks, skaner i telefony. Budynek, pomieszczenia urzędu oraz toalety nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendy Miejskiej PSP w Koninie,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego PSP,
  • opracowywanie zbiorczych analiz z zakresu działania Komendy,
  • ewidencjonowanie aktów prawnych Komendanta Miejskiego,
  • prowadzenie kroniki Komendy Miejskiej PSP w Koninie,
  • przygotowywanie listów i wystąpień okolicznościowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie prowadzenia sekretariatu lub kancelarii ogólnej
  • znajomość struktury organizacyjnej KM PSP w Koninie,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej),
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • dokładność, sumienność, pracowitość,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra organizacja pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • referencje z poprzedniego miejsca pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
    ul. Przemysłowa 7,
    62-510 Konin
    Sekretariat

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: Wydział Organizacyjno-Kadrowy -specjalista.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Proces naboru składa się z dwóch etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dokumenty kandydatów/kandydatek ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, zaś dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminu dokumenty są komisyjnie niszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 63 249 98 00 (Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP w Koninie).



Liczba odwiedzin: 2639

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie

Udostępnił: Agata Niewiadomska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-kadrowy

Wprowadzono: 09.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×