Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
Ogłoszenie o naborze nr 6359ARCHIWALNE z dnia 09.12.2016 r.
-
Oferty do
14
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: organizacyjno-kadrowych
Wydział Organizacyjno-Kadrowy
Konin
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie , u. Przemysłowa 7, 62-510 Konin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendy Miejskiej PSP w Koninie,
- organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego PSP,
- opracowywanie zbiorczych analiz z zakresu działania Komendy,
- ewidencjonowanie aktów prawnych Komendanta Miejskiego,
- prowadzenie kroniki Komendy Miejskiej PSP w Koninie,
- przygotowywanie listów i wystąpień okolicznościowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie prowadzenia sekretariatu lub kancelarii ogólnej
- znajomość struktury organizacyjnej KM PSP w Koninie,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej),
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- dokładność, sumienność, pracowitość,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- referencje z poprzedniego miejsca pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
ul. Przemysłowa 7,
62-510 Konin
Sekretariat
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: Wydział Organizacyjno-Kadrowy -specjalista.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Proces naboru składa się z dwóch etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dokumenty kandydatów/kandydatek ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, zaś dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminu dokumenty są komisyjnie niszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 63 249 98 00 (Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP w Koninie).