Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 19331ARCHIWALNE z dnia 13.12.2017 r.
-
Oferty do
23
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wieloosobowym Stanowisku ds. Analitycznych
Konin
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Biuro Wymiany Informacji Podatkowych
ul. Poznańska 46
62-510 Konin
Izba Administracji Skarbowej
ul. Dolna Wilda 80A
61 - 501 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analiza danych z wymiany informacji podatkowych w kontekście zwalczania oszustw w VAT i podatkach od dochodu, majątku lub kapitału; dostępnych w systemach informatycznych, w celu ustalenia powiązań polskich podatników z podatnikami unijnymi, w stosunku do których obce administracje podatkowe przekazały informacje o ich uwikłaniu w oszustwa podatkowe.
- Realizacja zadań związanych z uczestnictwem w pierwszym obszarze roboczym sieci Eurofisc.
- Dystrybucja danych analitycznych w ramach administracji podatkowej.
- Bieżąca współpraca z jednostkami KAS, zagranicznymi administracjami podatkowymi oraz instytucjami międzynarodowymi w celu realizacji wymiany informacji podatkowych.
- Prowadzenie ewidencji i rejestrów oraz rejestrowanie pism w programie kancelaryjnym.
- Prowadzenie sprawozdawczości i statystyk w celu sporządzania informacji dla innych instytucji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy w administracji skarbowej;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość prawa podatkowego i systemu podatkowego oraz zasad funkcjonowania KAS;
- znajomość międzynarodowego prawa podatkowego i zasad międzynarodowej współpracy w sprawach podatkowych;
- znajomość problematyki Unii Europejskiej;
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności na poziomie zaawansowanym MS Excel oraz umiejętność korzystania z Internetu;
- zdolność logicznego i analitycznego myślenia oraz kojarzenia faktów;
- wnikliwość, dokładność i rzetelność;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i spiętrzenia zadań;
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;
- komunikatywność;
- samodzielność i kreatywność;
- umiejętność argumentowania;
- asertywność oraz umiejętność przekonywania,
- dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie o profilu prawniczym, ekonomicznych lub administracyjnym lub studia podyplomowe z zakresu podatków, Unii Europejskiej;
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy w obszarze kontroli celno-skarbowej, kontroli podatkowej/ analiz;
- znajomość drugiego języka obcego (niemiecki lub francuski);
- znajomość funkcjonowania zagranicznych administracji podatkowych oraz znajomość prawa podatkowego państw UE i państw trzecich.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- w przypadku posiadania, kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Biuro Wymiany Informacji Podatkowych
ul. Poznańska 46
62-510 Konin
z dopiskiem: Oferta BWIA-6
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-poznaniu/ogloszenia/nabory/wzory-oswiadczen
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminach poszczególnych etapów naboru. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM
i BIP IAS Poznań.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.