Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie
Ogłoszenie o naborze nr 8646ARCHIWALNE z dnia 21.02.2017 r.
-
Oferty do
3
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: pasz i utylizacji
Zespół ds. pasz i utylizacji
Konin
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie, ul.Kościuszki 37B, 62-500 Konin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizacja zadań wynikających z nadzoru nad paszami i ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego,
- kontrola gospodarstw indywidualnych, wytwarzających i stosujących pasze,
- kontrola stosowania organizmów genetycznie modyfikowanych w paszach,
- kontrola stosowania dodatków paszowych,
- kontrola obrotu paszami,
- kontrola wytwórni pasz, w tym stosujących dozowlone białka pochodzenia zwierzęcego,
- kontrola zakładów produkujących karmę dla zwierząt domowych oraz hurtowni karm dla zwierząt domowych,
- kontrola zbierania, transpoortowania, przetwarzania, spalania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,
- kontrola podmiotów wykorzystujących uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego,
- kontrola eksportu i importu oraz handlu paszami oraz ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego,
- kontrola podmiotów zajmujących się: ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, pozyskiwaniem i przetwórstwem mleka, przetwórstwem ryb, pozyskiwaniem i przetwórstwem jaj konsumpcyjnych, skupem zwierząt łownych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
- w przypadku lekarza weterynarii - prawo wykonywania zawodu
- prawo jazdy kat.B
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej w zakresie realizacji zadań Inspekcji Weterynaryjnej
- znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- dyspozycyjność, komunikatywność,
- ukończone kursy, szkolenia, specjalizacje związane z zadaniami Inspekcji Weterynaryjnej
- znajomość języka angielskiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (w przypadku lekarzy weterynarii)
- kopia prawa jazdy,
- kopie dokumantów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, specjalizacji,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie
ul.Kościuszki 37B
62-500 Konin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 632429573. Oferty można składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą. W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są po upływie trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem.