Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie
Ogłoszenie o naborze nr 63226ARCHIWALNE z dnia 12.05.2020 r.
-
Oferty do
22
maja
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: pasz, utylizacji i ochrony zwierząt
Zespół ds. pasz i utylizacji
Kępno
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie
ul. Graniczna 14, 63-600 Kępno
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zadania związane z nadzorowaniem podmiotów w celu zachowania warunków weterynaryjnych przy produkcji, obrocie i stosowaniu pasz, a także ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
- prowadzenie monitoringu pasz, pobieranie próbek i przeprowadzanie badań urzędowych pasz
- zadania związane z identyfikacją i rejestracją zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań oraz konieczność sprawozdawczości
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i zaświadczeń wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii
- prowadzenie kontroli i inspekcji planowych w oparciu o zatwierdzone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii roczne harmonogramy i plany kontroli w zakresie bezpieczeństwa i higieny pasz oraz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego a także bioasekuracji
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
- posiadanie prawa jazdy
- pisanie pism, obsługa programów MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o profilu zootechnicznym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.05.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie
ul. Graniczna 14, 63-600 Kępno
Dokumenty należy złożyć w kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko inspektora weterynaryjnego ds. pasz, utylizacji i ochrony zwierząt.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
· Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie, ul. Graniczna 14, 63-600 Kępno
· Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu 62 78 22 491
· Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
· Informacje o odbiorcach danych: komisja rekrutacyjna powołana przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kępnie
· Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
· Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
· Podstawa prawna przetwarzania danych:
· art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
· art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
· art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
· Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
· Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego )
Dokumenty złożone nie będą zwracane.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby niezakwalifikowane nie będą informowane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.