Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie

Ogłoszenie o naborze nr 58207ARCHIWALNE z dnia 03.12.2019 r.

  • Oferty do
    16

    grudnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

W ZESPOLE DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH



Miejsce wykonywania pracy:

Kępno

Adres urzędu:

ul. Graniczna 14,
63-600 Kępno

WARUNKI PRACY

• praca od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 do 15.00 • praca biurowa w siedzibie urzędu • wyjazdy służbowe, szkolenia • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin • występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • wdrażanie i administracja funkcjonujących systemów informatycznych, programów i baz danych, w tym PŁATNIK, e-PUAP, bankowość elektroniczna, programów księgowo-płacowych, systemu obsługi budżetu państwa TREZOR i innych,
  • inwentaryzacja sprzętu informatycznego i sieci komputerowej,
  • instalacja oprogramowania systemowego i narzędziowego na stanowiskach komputerowych,
  • administrowanie i nadzorowanie sieci teleinformatycznej, komputerów, serwerów i centrali telefonicznej i alarmowej,
  • konserwacja sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • zarządzenie infrastrukturą teleinformatyczną,
  • przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym rachunków oraz dokumentów źródłowych wystawionych przez osoby i lekarzy wyznaczonych do czynności urzędowych w zakresie chorób zakaźnych zwierząt,
  • sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań i planów finansowych z podziałem na poszczególne choroby zakaźne,
  • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym opłat wystawionych przez lekarzy wyznaczonych do czynności urzędowych oraz pracowników inspektoratu za czynności nadzoru weterynaryjnego,
  • przygotowywanie i sporządzanie wymaganych dokumentów w tym w ramach obiegu i kontroli dokumentów, informacji oraz sprawozdań do jednostek nadrzędnych,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej Inspektoratu,
  • prowadzenie procedur zamówień publicznych w tym ujmowanie zakupów w klasyfikacji CPV,
  • wprowadzanie i sporządzanie w Systemie Rejestracji Pomocy Publicznej wymaganych informacji oraz sprawozdań,
  • przewodniczenie stałej komisji likwidacyjnej Środków Trwałych PIW w Kępnie,
  • prowadzenie archiwum Inspektoratu,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego księgowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: praca w administracji lub księgowości
  • znajomość przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej, KPA,
  • obsługa programów komputerowych, znajomość systemów informatycznych, programów i baz danych, w tym PŁATNIK, e-PUAP, bankowość elektroniczna, programów księgowo-płacowych, systemu obsługi budżetu państwa TREZOR i innych,
  • biegła obsługa komputera,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: praca na stanowisku informatyka,
  • znajomość przepisów i procedur w zakresie zamówień publicznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, rzetelność odporność na stres,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • efektywność pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, profesjonalizm.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Graniczna 14,
    63-600 Kępno
    Dokumenty należy wysłać/złożyć w kopercie z dopiskiem "nabór na stanowisko : inspektor w zespole do spraw administracyjno-finansowych"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie ul. Graniczna 14, 63-600 Kępno
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu 62 78 22 491 lub 62 33 22 023
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: komisja rekrutacyjna powołana przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kępnie.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Planowane zatrudnienie od 02 stycznia 2020r.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Dokumenty złożone nie będą zwracane.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etatu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby niezakwalifikowane nie będą informowane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3072

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie

Udostępnił: Ewa Gumienna

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Administracyjno-Finansowych

Wprowadzono: 03.12.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×