Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jarocinie

Ogłoszenie o naborze nr 37857ARCHIWALNE z dnia 15.11.2018 r.

  • Oferty do
    7

    grudnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjnych

w zespole ds. administracyjno - finansowych



Miejsce wykonywania pracy:

Jarocin

Adres urzędu:

Powiatowy inspektorat Weterynarii
ul. Poznańska 1a
63-200 Jarocin

WARUNKI PRACY

● praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00 ● praca biurowa w siedzibie urzędu ● wyjazdy służbowe, szkolenia ● praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin ● występują bariery architektoniczne : brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie i obsługa sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących w formie papierowej i elektronicznej,
  • kompletowanie i przekazywanie korespondencji,
  • przyjmowanie i kierowanie interesantów zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie do odpowiednich komorek merytorycznych,
  • ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej,
  • przyjmowanie skarg i wniosków,
  • przyjmowanie interesantów,
  • obsługa systemów informatycznych, programów oraz baz danych,
  • prowadzenie rejestru delegacji służbowych, wypisywanie i rozliczanie delegacji, szkoleń, itp
  • przygotowywanie i sporządzanie wymaganych dokumentów, informacji oraz sprawozdań do jednostek nadrzędnych,
  • prowadzenie spraw z zakresu ochorny danych osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii,
  • pełnienie obowiązków Inspektora Danych Osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii, prowadzenie dokumentacji i spraw z zakresu ochorny danych osobowych
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego księgowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym
  • Biegła obsługa komputera,
  • Obsługa programów komputerowych i znajomość systemów informatycznych, programów i baz danych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, rzetelność
  • odporność na stres,
  • znajomość przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • efektywność, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, profesjonalizm,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.12.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy inspektorat Weterynarii
    ul. Poznańska 1a
    63-200 Jarocin

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jarocinie, ul. Poznańska 1a, 63-200 Jarocin
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 62 747 30 11, jarocin.piw@wetgiw.gov.pl,
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna powołana przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Jarocinie,
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Wymogi formalne spełniają te oferty, które zostaną nadesłane w terminie określonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego), zawierają komplet dokumentów, w tym własnoręcznie podpisany życiorys/CV, list motywacyjny i oświadczenia oraz spełniają wymogi niezbędne określone w ogłoszeniu.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, oraz w siedzibie urzędu – na tablicy ogłoszeń. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62 747 30 11.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Powiatowy Inspektorat Weterynarii jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2851

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jarocinie

Udostępnił: Małgorzata Oleszak

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjno - finansowych

Wprowadzono: 15.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×