Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Węgorzewie
Ogłoszenie o naborze nr 43118ARCHIWALNE z dnia 20.02.2019 r.
-
Oferty do
4
marca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Łuczańska 1, 11-600 Węgorzewo
Węgorzewo
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Łuczańska 1, 11-600 Węgorzewo
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Łuczańska 1, 11-600 Węgorzewo
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizowanie zadań związanych z nadzorem zakładów produkujących żywność pochodzenia zwierzęcego
- realizowanie zadań związanych z nadzorem nad warunkami pozyskiwania mleka surowego, kontroli warunków w gospodarstwach produkcyjnych, punktach odbioru oraz środkach transportu mleka
- realizowanie zadań związanych z kontrolą realizacji warunków weterynaryjnych przez podmioty zajmujące się skupem zwierząt łownych
- realizowanie zadań związanych z nadzorem nad monitoringiem pozostałości chemicznych, biologicznych, leków i skażeń promieniotwórczych w tkankach zwierząt, mięsie, środkach spożywczych pochodzenia zwierzęcego i niejadalnych surowcach zwierzęcych
- realizacja zadań w zakresie nadzoru nad dobrostanem zwierząt i identyfacją i rejestracją zwierząt przed i w trakcie uboju
- realizowanie zadań związanych z nadzorem nad ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego oraz niejadalnymi produktami pochodzenia zwierzęcego, powstającymi w procesie uboju i przetwórstwa
- Kontrola nad prawidłowością realizacji zadań wykonywanych przez lekarzy weterynarii oraz osoby nie będące lekarzami weterynarii, wyznaczonymi do badania zwierząt rzeźnych i mięsa, wykonywania czynności pomocniczych do tego badania
- sporządzanie rejestrów i dokumentacji związanej z przeprowadzonymi kontrolami
- sporządzanie sprawozdawczości okresowej zgodnie z wytycznymi jednostek nadrzędnych
- wstępne sporządzanie zaleceń pokontrolnych i decyzji administracyjnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe lekarz weterynarii
- ukończone 18 lat, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- umiejętność biegłej obsługi komputera
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość wspólnotowych i krajowych przepisów weterynaryjnych
- niekaralność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w pracy w administracji weterynaryjnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełnych praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.03.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Łuczańska 1
11-600 Węgorzewo
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fzycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (RODO).
Każdy kandydat/kandydatka przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez
podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
*Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Państwa danych
osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Węgorzewie. Siedziba Powiatowego
Lekarza Weterynarii jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Łuczańska 1, 11-
600 Węgorzewo.
*Inspektor Ochrony Danych Osobowych i możliwe formy kontaktu: Jacek Białkowski,
rodo.jpbkonsulting@gmail.com
*Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej
*Informacje o odbiorcach danych: W związku z przetwarzaniem danych w celach
wskazanych powyżej, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: a. uprawnione
organy publiczne, b. podmioty dostarczające korespondencję, c. podmioty
wykonujące usługi brakowania dokumentacji, d. podmioty świadczące usługi
informatyczne w zakresie systemów przetwarzających dane osobowe.
*Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na
stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których
dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego
stanowiska)
*Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można
przesłać na adres kontaktowy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, podany
powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
*Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
*Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji; nie będą też profowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu
nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty,
które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod
listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy
od daty zakończenia naboru. Osoby pragnące odebrać swoje oferty prosi się o zgłaszanie
tego faktu przed upływem 3- miesięcznego terminu zniszczenia dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: /87/ 427-58-81.