Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie
Ogłoszenie o naborze nr 56629ARCHIWALNE z dnia 30.10.2019 r.
-
Oferty do
15
listopada
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie
Szczytno
ul. Piłsudskiego 39
12-100 Szczytno
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zapewnienie sprawności technicznej systemów informatycznych,
- administrowanie danymi w systemach jawnych,
- zapewnienie uprawnień i dostępu do systemów teleinformatycznych,
- prowadzenie spraw magazynowo-ewidencyjnych sprzętu informatyki i łączności;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze informatycznym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne bądź studia podyplomowe informatyczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie
ul. Piłsudskiego 39
12-100 Szczytno
z dopiskiem "Oferta na stanowisko starszego referenta Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych - informatyk"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W SZCZYTNIE tel. 89-623-22-11
- Kontakt do inspektora ochrony danych: TEL. 89-623-22-18
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Zespół do spraw Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
O terminowości ofert decyduje dostarczenie osobiste we wskazanym terminie.
Kandydatki/kandydaci niezakwalifikowane/i nie będą powiadamiani telefonicznie o dalszym etapie postępowania rekrutacyjnego.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty są komisyjnie niszczone.
Oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydatki/kandydata.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Proponowane wynagrodzenie: 2877,- zł brutto wraz z pochodnymi. Umowa o prace zawierana jest na okres 1 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. te. 89-623-22-28, 89-623-22-27.