Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie

Ogłoszenie o naborze nr 52024ARCHIWALNE z dnia 03.08.2019 r.

  • Oferty do
    21

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt



Miejsce wykonywania pracy:

Szczytno

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Korczaka 1, 12-100 Szczytno

WARUNKI PRACY

• Praca biurowa w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczytnie oraz przeprowadzanie kontroli na terenie powiatu szczycieńskiego. Narażenie na zmienne czynniki atmosferyczne, kontakt z czynnikami zoonotycznymi, zwierzętami, zagrożenia w ruchu drogowym. • Wyjazdy służbowe (szkolenia, narady, konferencje) • Siedziba urzędu mieści się w budynku parterowym, przy wjeździe do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych, drzwi do pomieszczeń biurowych standardowe, toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. • Narzędzia i materiały pracy- samochód służbowy, sprzęt do diagnostyki weterynaryjnej, sprzęt do dezynfekcji, czytniki kodów, sprzęt biurowy – komputer, telefon, drukarka, ksero Pracownikom oferujemy: - stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, - zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony, dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenie zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne ( zw. trzynastka), - świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku), - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze, - możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej, - podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie zadań związanych z realizacją krajowych programów monitoringowych w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
  • Realizacja działań, w tym prowadzenie kontroli, dochodzeń epizootycznych, dokumentacji w zakresie ochrony zwierząt, likwidacji zagrożenia epizootycznego.
  • Realizacja zadań związanych z nadzorem nad dobrostanem zwierząt.
  • Realizacja zadań związanych z nadzorem nad obrotem krajowym i zagranicznym zwierząt.
  • Koordynacja sporządzania i aktualizacji planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz prac zespołów powołanych w planach gotowości.
  • Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie realizowanych zadań, przygotowywania projektów odpowiednich decyzji, postanowień, zaświadczeń.
  • Realizacja zadań z zakresu statystyki i sprawozdawczości, sporządzanie informacji i zestawień dotyczących wykonywanych zadań.
  • Nadzór i wykonywanie czynności w zakresie obsługi programów informatycznych służących do obsługi badań w kierunku chorób zakaźnych zwierząt, bazy gospodarstw utrzymujących zwierzęta gospodarskie, rejestrów Powiatowego Lekarza Weterynarii w Szczytnie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Znajomość aktualnie obowiązujących ustaw w zakresie: służby cywilnej, inspekcji weterynaryjnej, postępowania administracyjnego
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa weterynaryjnego w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, dobrostanu zwierząt
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows i MS Office, organizacji pracy własnej, stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole, działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.08.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Korczaka 1
    12-100 Szczytno

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Szczytnie ul. Korczaka 1, 12-100 Szczytno tel./fax 896242176, e-mail: piw@szczytno.piw.gov.pl . • Kontakt do inspektora ochrony danych: rodo.jpbkonsulting@gmail.com • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. • Informacje o odbiorcach danych: informacje będą przetwarzane w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Szczytnie bez powierzania innym podmiotom. • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Powiatowy Lekarz Weterynarii w Szczytnie ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). • Uprawnienia: o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. • Podstawa prawna przetwarzania danych: przepisy ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy. • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 896242176.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2716

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie

Udostępnił: Agnieszka Suchodolska

Komórka organizacyjna: Adm.

Wprowadzono: 03.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×