Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie

Ogłoszenie o naborze nr 18682ARCHIWALNE z dnia 29.11.2017 r.

  • Oferty do
    11

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    7/8
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt



Miejsce wykonywania pracy:

Szczytno

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Korczaka 1, 12-100 Szczytno

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczytnie oraz przeprowadzanie kontroli na terenie powiatu szczycieńskiego. Wyjazdy służbowe (szkolenia, narady, konferencje) Siedziba urzędu mieści się w budynku parterowym, przy wjeździe do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych, drzwi do pomieszczeń biurowych standardowe, toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy- samochód służbowy, sprzęt biurowy – komputer, telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka.

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja zadań związanych z nadzorem nad przestrzeganiem przepisów ustaw o: ochronie zwierząt, identyfikacji i rejestracji zwierząt, ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, w tym prowadzenie kontroli w zakresie dobrostanu zwierząt, identyfikacji i rejestracji zwierząt, spełniania wymogów wzajemnej zgodności, materiału biologicznego.
  • Realizacja zadań związanych z nadzorem nad materiałem biologicznym w zakresie jego pozyskiwania, przechowywania, obrotu, wykorzystania.
  • Uzupełnianie i aktualizacja danych w rejestrze powiatowego lekarza weterynarii w zakresie prowadzonego nadzoru.
  • Przygotowywanie projektów planów i harmonogramów kontroli przeprowadzanych w zakresie sprawowanego nadzoru.
  • Wdrażanie i prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie projektów postanowień i decyzji pierwszej instancji w zakresie sprawowanego nadzoru.
  • Sporządzanie dokumentacji, zestawień zbiorczych, sprawozdawczości z wykonywanych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
  • posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego weterynaryjnego.
  • znajomość aktualnie obowiązujących ustaw w zakresie: służby cywilnej, inspekcji weterynaryjnej, postępowania administracyjnego,
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa weterynaryjnego w zakresie ochrony zwierząt, identyfikacji i rejestracji zwierząt, ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, wzajemnej zgodności, materiału biologicznego,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows i MS Office, organizacji pracy własnej, stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole, działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
  • kopie świadectw pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Korczaka 1 12-100 Szczytno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie ul. Korczaka 1, 12-100 Szczytno. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne, i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 896242176.



Liczba odwiedzin: 2511

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie

Udostępnił: Agnieszka Suchodolska

Komórka organizacyjna: Adm.

Wprowadzono: 29.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×