Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie

Ogłoszenie o naborze nr 8550ARCHIWALNE z dnia 16.02.2017 r.

  • Oferty do
    1

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: kadr i organizacji

Sekcja Kadr i Organizacji



Miejsce wykonywania pracy:

Ostróda

Adres urzędu:

ul. Stapińskiego 19 C
14-100 Ostróda

WARUNKI PRACY

Praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych - brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind. Praca przy komputerze.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa sekretariatu komendy
  • koordynowanie projektów rozkazów, zarządzeń i decyzji Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie ewidencji, statystyki oraz sprawozdawczości kadrowej i organizacyjnej
  • ewidencja czasu pracy funkcjonariuszy jednostki
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • obsługa biurowa odpraw i narad służbowych organizowanych przez Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • sporządzanie planów urlopów pracowniczych oraz prowadzenie kart urlopowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • biegła obsługa komputera
  • znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość programu PŁATNIK
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie o profilu administracyjnym lub ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku administracyjno – kadrowym
  • znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej
  • zdolność logicznego i analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy
  • dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zgodzie na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania na stronie internetowej jednostki i w jej siedzibie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach
  • referencje

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie
    ul. Stapińskiego 19 C
    14-100 Ostróda
    Z wyraźnym dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na Referenta w Sekcji Kadr i Organizacji”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Lista kandydatów zakwalifikowanych do poszczególnych etapów rekrutacji oraz informacja o terminach ich przeprowadzenia zostanie podana na stronie internetowej komendy www.kppsp.ostroda.pl oraz w siedzibie komendy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (89) 642 31 24.



Liczba odwiedzin: 3631

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie

Udostępnił: Magdalena Zglenicka

Komórka organizacyjna: Sekcja Kadr i Organizacji

Wprowadzono: 16.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×