Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 13538ARCHIWALNE z dnia 27.07.2017 r.

  • Oferty do
    1

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: wierzycielskich

w Pierwszym Dziale Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym w Olsztynie



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Urząd Skarbowy w Olsztynie
al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59
10-950 Olsztyn

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie Urzędu, - praca biurowa, - praca wymagająca kontaktu z klientem zewnętrznym, - praca wymagająca współpracy w zespole, komunikowania się z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, wymagająca szybkości i dokładności w wykonywaniu zadań, - narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - bariery architektoniczne: możliwość poruszania się po budynku, zainstalowane windy, budynek z podjazdem, odpowiednio dostosowane toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie postępowań podatkowych i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i innych ulg przewidzianych przepisami prawa w celu wydania decyzji w tym zakresie;
  • Prowadzenie postępowań podatkowych z zakresu odpowiedzialności płatników za zobowiązania podatkowe podatników w celu wydania decyzji w tym zakresie;
  • Monitorowanie stanu zaległości podatkowych oraz poszukiwanie majątku zobowiązanych w celu realizacji należności podatkowych;
  • Przygotowywanie pod nadzorem projektów decyzji o zabezpieczeniu na majątku podatnika wykonania zobowiązań podatkowych wraz z zarządzeniami zabezpieczenia w celu wydania decyzji w tym zakresie;
  • Rozpatrywanie pod nadzorem wniosków w sprawie nadania rygoru natychmiastowej wykonalności decyzjom nieostatecznym i przygotowywanie projektów postanowień w celu realizacji należności podatkowych;
  • Przesłuchiwanie świadków w zakresie rzeczowym Działu, na żądanie innych urzędów w związku z toczącym się postepowaniem w celu zgromadzenia pełnego materiału dowodowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze prawa podatkowego
  • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa;
  • komunikatywność;
  • umiejętności analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne lub inne uzupełnione studiami kierunkowymi podyplomowymi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Oferty pracy należy przesyłać na adres:
    Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
    Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
    - z dopiskiem „US Olsztyn, SEW1 – umowa zastępstwo”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 525 42 16



Liczba odwiedzin: 2760

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Dorota Skrzypek

Komórka organizacyjna: Pierwszy Dział Kadr

Wprowadzono: 27.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×