Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 3688ARCHIWALNE z dnia 20.09.2016 r.

  • Oferty do
    27

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor wojewódzki

do spraw: rejestru i kontroli podmiotów leczniczych

w Wydziale Zdrowia



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu, - kontakt z klientem zewnętrznym, - okresowe wyjazdy służbowe, - narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie), - wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku, - dojazd na kontrole – PKS, PKP, samochód.

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie czynności kontrolnych podmiotów działalności leczniczej w zakresie zgodności wykonywanej działalności leczniczej z przepisami ustawy w tym w zakresie, który może wykonywać wyłącznie osoba posiadająca zawód medyczny tj.: oceny i realizacji zadań określonych w regulaminie organizacyjnym lub statucie podmiotu leczniczego w tym dostępności i jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych; udziału w czynnościach związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych; wglądu do dokumentacji medycznej wytwarzanej w podmiocie leczniczym;
  • przygotowywanie harmonogramów kontroli podmiotów leczniczych. Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz sporządzanie protokołów z przeprowadzonej kontroli. Pełnienie nadzoru nad wykonywaniem przez podmioty lecznicze zaleceń pokontrolnych;
  • przyjmowanie klientów rejestrujących podmioty lecznicze, wprowadzających zmiany w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą, celem przygotowania projektu zaświadczenia o wpisie lub wpisie zmian przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego i specjalistycznej aplikacji RWDL oraz aktualizacja elektronicznego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą z terenu woj. warmińsko – mazurskiego oraz samodzielne przygotowywanie i wydawanie na wniosek klientów wypisów z ksiąg rejestrowych, w celu uaktualnienia danych podmiotów leczniczych;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej: o odmowie wpisu, wpisu zmian i wykreślenia z RPWDL oraz o zakazie wykonywania działalności leczniczej objętej wpisem do RPWDL i nakładaniu kar na podmiot wykonujący działalność leczniczą w przypadku niezgłoszenia zmiany danych objętych RPWDL, w celu zgodności prowadzonej działalności przez podmioty lecznicze z przepisami prawa oraz prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnych dotyczących: zgody lub odmowy zgody na czasowe zaprzestanie działalności leczniczej oraz nałożenia na kierownika podmiotu przypadku całkowitego bądź czasowego zaprzestania ww. działalności bez zachowania trybu określonego w przepisach prawa, w celu zapewnienia dostępności do świadczeń zdrowotnych;
  • prowadzenie ewidencji przedstawicieli Wojewody Warmińsko – Mazurskiego – członków delegowanych do rad społecznych;
  • opracowywanie dla potrzeb przełożonych i uprawnionych organów okresowych analiz, sprawozdań i innych niezbędnych materiałów w zakresie zdrowia publicznego;
  • opiniowanie pod wglądem medycznym uchwał samorządu terytorialnego związanych z działalnością podmiotów leczniczych;
  • prowadzenie spraw związanych z nakładaniem na podmiot wykonujący działalność leczniczą kary pieniężnej w przypadku zbywania produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyrobów medycznych, wbrew przepisom art. 87 ust. 5 i 6 ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz spraw związanych z przeprowadzaniem kontroli podmiotu wykonującego działalność leczniczą w przypadku otrzymania informacji określonej w art. 87 ust. 6 ustawy – Prawo farmaceutyczne;
  • przekazywanie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) informacji o podmiotach wykonujących działalność leczniczą w zakresie wpisu do rejestrów podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zakazu wykonywania działalności określonej we wpisie do rejestru podmiotów leczniczych, wykreślenia z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe medyczne lub wyższe i średnie medyczne
  • 1 rok doświadczenia związanego z ochroną zdrowia
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej w tym zagadnień związanych z rejestrem i kontrolą podmiotów leczniczych
  • znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • w przypadku posiadania wykształcenia średniego medycznego preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
  • 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku medycznym
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość Kodeksu etyki służby cywilnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn
    (pok. 122)

    z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)" na liście motywacyjnym

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

   Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
   do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
   oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
   oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
   lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
   oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
   dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
   przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 535 zł brutto;
   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
   wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.



Liczba odwiedzin: 2689

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Udostępnił: Anna Klepacka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 20.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×