Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 3004ARCHIWALNE z dnia 31.08.2016 r.
-
Oferty do
5
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor wojewódzki
do spraw: rejestru i kontroli podmiotów leczniczych
w Wydziale Zdrowia
Olsztyn
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie czynności kontrolnych podmiotów działalności leczniczej w zakresie zgodności wykonywanej działalności leczniczej z przepisami ustawy w tym w zakresie, który może wykonywać wyłącznie osoba posiadająca zawód medyczny tj.: oceny i realizacji zadań określonych w regulaminie organizacyjnym lub statucie podmiotu leczniczego w tym dostępności i jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych; udziału w czynnościach związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych; wglądu do dokumentacji medycznej wytwarzanej w podmiocie leczniczym;
- przygotowywanie harmonogramów kontroli podmiotów leczniczych. Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz sporządzanie protokołów z przeprowadzonej kontroli. Pełnienie nadzoru nad wykonywaniem przez podmioty lecznicze zaleceń pokontrolnych;
- przyjmowanie klientów rejestrujących podmioty lecznicze, wprowadzających zmiany w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą, celem przygotowania projektu zaświadczenia o wpisie lub wpisie zmian przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego i specjalistycznej aplikacji RWDL oraz aktualizacja elektronicznego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą z terenu woj. warmińsko – mazurskiego oraz samodzielne przygotowywanie i wydawanie na wniosek klientów wypisów z ksiąg rejestrowych, w celu uaktualnienia danych podmiotów leczniczych;
- prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej: o odmowie wpisu, wpisu zmian i wykreślenia z RPWDL oraz o zakazie wykonywania działalności leczniczej objętej wpisem do RPWDL i nakładaniu kar na podmiot wykonujący działalność leczniczą w przypadku niezgłoszenia zmiany danych objętych RPWDL, w celu zgodności prowadzonej działalności przez podmioty lecznicze z przepisami prawa oraz prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnych dotyczących: zgody lub odmowy zgody na czasowe zaprzestanie działalności leczniczej oraz nałożenia na kierownika podmiotu przypadku całkowitego bądź czasowego zaprzestania ww. działalności bez zachowania trybu określonego w przepisach prawa, w celu zapewnienia dostępności do świadczeń zdrowotnych;
- prowadzenie ewidencji przedstawicieli Wojewody Warmińsko – Mazurskiego – członków delegowanych do rad społecznych;
- opracowywanie dla potrzeb przełożonych i uprawnionych organów okresowych analiz, sprawozdań i innych niezbędnych materiałów w zakresie zdrowia publicznego;
- opiniowanie pod wglądem medycznym uchwał samorządu terytorialnego związanych z działalnością podmiotów leczniczych;
- prowadzenie spraw związanych z nakładaniem na podmiot wykonujący działalność leczniczą kary pieniężnej w przypadku zbywania produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyrobów medycznych, wbrew przepisom art. 87 ust. 5 i 6 ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz spraw związanych z przeprowadzaniem kontroli podmiotu wykonującego działalność leczniczą w przypadku otrzymania informacji określonej w art. 87 ust. 6 ustawy – Prawo farmaceutyczne;
- przekazywanie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) informacji o podmiotach wykonujących działalność leczniczą w zakresie wpisu do rejestrów podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zakazu wykonywania działalności określonej we wpisie do rejestru podmiotów leczniczych, wykreślenia z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe medyczne lub wyższe i średnie medyczne
- 1 rok doświadczenia związanego z ochroną zdrowia
- znajomość ustawy o działalności leczniczej w tym zagadnień związanych z rejestrem i kontrolą podmiotów leczniczych
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- w przypadku posiadania wykształcenia średniego medycznego preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
- 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku medycznym
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość Kodeksu etyki służby cywilnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
(pok. 122)
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)" na liście motywacyjnym
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 535 zł brutto;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.