Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 8535ARCHIWALNE z dnia 16.02.2017 r.
-
Oferty do
27
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: medycyny pracy
w Wydziale Kadr i Szkolenia
Olsztyn
Olsztyn, Partyzantów 6/8
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Planowanie, organizowanie i kierowanie na badania profilaktyczne, okresowe, kontrolne, wstępne, uszczerbkowe, sanitarno – epidemiologiczne i szczepienia ochronne funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego w celu sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad funkcjonariuszami oraz pracownikami Policji;
- Przygotowywanie rocznych planów wydatkowania środków finansowych na realizację zadań z zakresu medycyny pracy, analizowanie oraz opracowywanie sprawozdań dotyczących wydatkowania środków finansowych, w tym sprawowanie bieżącej kontroli faktur (rachunków) wystawianych przez podmioty realizujące zadania z zakresu medycyny pracy, w celu zapewnienia bieżącej i aktualnej informacji na temat zrealizowanych płatności w tym zakresie przekazywanej komórce finansowej ;
- Nadzorowanie stanu realizacji badań profilaktycznych/okresowych oraz szczepień ochronnych policjantów/pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, w celu zapewnienia bieżącego i terminowego ich wykonywania;
- Opiniowanie raportów dotyczących refundacji kosztów zakupu okularów korygujących wzrok do pracy przy komputerze, w celu przekazania ich komórce wypłacającej świadczenia finansowe;
- Kontrolowanie stanu realizacji wykonanych badań profilaktycznych/okresowych policjantów/pracowników Policji, w celu należytego zabezpieczenia interesów KWP w Olsztynie;
- Uczestniczenie w przygotowaniu procedury przetargowej, w celu wyłonienia wykonawcy świadczeń z zakresu medycyny pracy dla KWP w Olsztynie;
- Prowadzenie ewidencji skierowań na badania profilaktyczne/okresowe policjantów/pracowników Policji KWP w Olsztynie oraz wystawianie skierowań na ww. badania, w celu określenia stanu zdrowia osób zatrudnionych w KWP w Olsztynie;
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej turnusów antystresowych i profilaktyczno-rehabilitacyjnych dla policjantów i pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167)
- Znajomość prawa pracy, przepisów ustawy o medycynie pracy, przepisów dotyczących profilaktycznej opieki zdrowotnej, przepisów dotyczących zamówień publicznych;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej;
- Umiejętność argumentowania, asertywność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów i stosowania procedur;
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy);
- Skrupulatność, terminowość, kreatywność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnychoznaczonych klauzulą tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- referencje.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-959 Olsztyn
z dopiskiem specjalista do spraw medycyny pracy w Wydziale Kadr i Szkolenia - nr ogłoszenia 8535
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy
- Złożone dokumenty nie będą zwracane;
- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;
- Kandydaci, którzy pozytywnie zaliczyli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;
- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.400,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).
- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;
- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.