Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 8535ARCHIWALNE z dnia 16.02.2017 r.

  • Oferty do
    27

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: medycyny pracy

w Wydziale Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Olsztyn, Partyzantów 6/8

WARUNKI PRACY

praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy - 8 godzin.

ZAKRES ZADAŃ

  • Planowanie, organizowanie i kierowanie na badania profilaktyczne, okresowe, kontrolne, wstępne, uszczerbkowe, sanitarno – epidemiologiczne i szczepienia ochronne funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego w celu sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad funkcjonariuszami oraz pracownikami Policji;
  • Przygotowywanie rocznych planów wydatkowania środków finansowych na realizację zadań z zakresu medycyny pracy, analizowanie oraz opracowywanie sprawozdań dotyczących wydatkowania środków finansowych, w tym sprawowanie bieżącej kontroli faktur (rachunków) wystawianych przez podmioty realizujące zadania z zakresu medycyny pracy, w celu zapewnienia bieżącej i aktualnej informacji na temat zrealizowanych płatności w tym zakresie przekazywanej komórce finansowej ;
  • Nadzorowanie stanu realizacji badań profilaktycznych/okresowych oraz szczepień ochronnych policjantów/pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, w celu zapewnienia bieżącego i terminowego ich wykonywania;
  • Opiniowanie raportów dotyczących refundacji kosztów zakupu okularów korygujących wzrok do pracy przy komputerze, w celu przekazania ich komórce wypłacającej świadczenia finansowe;
  • Kontrolowanie stanu realizacji wykonanych badań profilaktycznych/okresowych policjantów/pracowników Policji, w celu należytego zabezpieczenia interesów KWP w Olsztynie;
  • Uczestniczenie w przygotowaniu procedury przetargowej, w celu wyłonienia wykonawcy świadczeń z zakresu medycyny pracy dla KWP w Olsztynie;
  • Prowadzenie ewidencji skierowań na badania profilaktyczne/okresowe policjantów/pracowników Policji KWP w Olsztynie oraz wystawianie skierowań na ww. badania, w celu określenia stanu zdrowia osób zatrudnionych w KWP w Olsztynie;
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej turnusów antystresowych i profilaktyczno-rehabilitacyjnych dla policjantów i pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167)
  • Znajomość prawa pracy, przepisów ustawy o medycynie pracy, przepisów dotyczących profilaktycznej opieki zdrowotnej, przepisów dotyczących zamówień publicznych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej;
  • Umiejętność argumentowania, asertywność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów i stosowania procedur;
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy);
  • Skrupulatność, terminowość, kreatywność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnychoznaczonych klauzulą tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • referencje.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-959 Olsztyn
    z dopiskiem specjalista do spraw medycyny pracy w Wydziale Kadr i Szkolenia - nr ogłoszenia 8535

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy

- Złożone dokumenty nie będą zwracane;

- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

- Kandydaci, którzy pozytywnie zaliczyli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.400,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;

- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.



Liczba odwiedzin: 4026

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 16.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×