Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 69253ARCHIWALNE z dnia 26.09.2020 r.
-
Oferty do
9
października
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: administracyjnych
Zespół ds. administracyjnych
Olsztyn
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie ogólnego planu zamówień publicznych na każdy rok budżetowy i planu postępowań (na podstawie planów zamówień zespołów), dokonywanie bieżącej aktualizacji i sprawowanie nadzoru nad jego realizacją
- kompleksowe prowadzenie procedur (przetargowych i regulaminowych) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wewnętrznymi powyżej 130 000 zł i do 130 000 zł (w tym publikacja ogłoszeń, zawiadomień, szacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia)
- bieżące prowadzenie ewidencji zamówień publicznych (zapotrzebowań) oraz weryfikacja wszystkich realizowanych zamówień publicznych
- dokonywanie zakupów zapewniających właściwe funkcjonowanie Inspektoratu oraz opisywanie faktur i rachunków m. in. w zakresie kwalifikacji budżetowej, trybu udzielania zamówienia
- opracowywanie wymaganej ustawowo sprawozdawczości w zakresie realizacji zamówień publicznych
- ewidencjonowanie i prowadzenie rejestru umów o udzielenie zamówień publicznych, a także ich weryfikacja pod względem kompletności i zgodności z procedurami wewnętrznymi oraz rozliczenia stanu realizacji zawartych umów w ustalonych jednostkach czasowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: pracy przy prowadzeniu zamówień publicznych w jednostce budżetowej (udokumentowane zakresem obowiązków, świadectwem pracy, zaświadczeniem)
- umiejętność zamieszczania ogłoszeń w BZP, DUUE(udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów okołoustawowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- biegła umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: pracy przy prowadzeniu zamówień publicznych w jednostce budżetowej (udokumentowane zakresem obowiązków, świadectwem pracy, zaświadczeniem)
- studia podyplomowe z zakresu prawo zamówień publicznych
- znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o umiejętności obsługi MS Office oraz Internetu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
Dla osób przynoszących oferty osobiście - urna umieszczona przed drzwiami urzędu ( w czasie stanu epidemii) z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia- specjalista ds. administracyjnych "
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
DANE OSOBOWE- KLAUZULA INFORMACYJNA
Administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn.
Kontakt do inspektora ochrony danych:rodo@olsztyn.wiw.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych z wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych: wiw@olsztyn.wiw.gov.pl
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221Kodeksu pracy oraz art. 26 i następne ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku w związku z art.6 ust.1 lit.c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
INNE INFORMACJE
1. rozmowa kwalifikacyjna- zostanie przeprowadzona za pomocą narzędzi teleinformatycznych (w czasie epidemii).
Kandydat na 2 dni przed planowanym terminem rozmowy kwalifikacyjnej otrzyma link z zaproszeniem i hasłem na podany adres e-mail.
Rozmowa będzie przeprowadzona za pomocą strony https://lifesize.com/en/video-conferencing-app.
Wymagania techniczne: komputer z systemem minimum Windows 7, przeglądarka internetowa Gogle Chrome i dostęp do Internetu.
2. test wiedzy i umiejętności w przypadku liczby kandydatów powyżej 12 osób.
3. Sygnatura akt naboru: WIW-A-OS.210.05.2020
4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 89 524 14 74 lub 87
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.