Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 69253ARCHIWALNE z dnia 26.09.2020 r.

  • Oferty do
    9

    października

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: administracyjnych

Zespół ds. administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax, skaner). Pracownikom oferujemy: - stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, - dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), - pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci (dopłaty do kolonii i obozów), niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi), - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze, - możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, studia podyplomowe), - możliwość ustalenia indywidualnego rozkładu czasu pracy lub elastyczny czas pracy. Wynagrodzenie: mnożnik wynagrodzenia dla etatu: 1,9-2,0 (3860,69 - 4063,92 zł) + dodatek za wysługę lat

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie ogólnego planu zamówień publicznych na każdy rok budżetowy i planu postępowań (na podstawie planów zamówień zespołów), dokonywanie bieżącej aktualizacji i sprawowanie nadzoru nad jego realizacją
  • kompleksowe prowadzenie procedur (przetargowych i regulaminowych) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wewnętrznymi powyżej 130 000 zł i do 130 000 zł (w tym publikacja ogłoszeń, zawiadomień, szacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia)
  • bieżące prowadzenie ewidencji zamówień publicznych (zapotrzebowań) oraz weryfikacja wszystkich realizowanych zamówień publicznych
  • dokonywanie zakupów zapewniających właściwe funkcjonowanie Inspektoratu oraz opisywanie faktur i rachunków m. in. w zakresie kwalifikacji budżetowej, trybu udzielania zamówienia
  • opracowywanie wymaganej ustawowo sprawozdawczości w zakresie realizacji zamówień publicznych
  • ewidencjonowanie i prowadzenie rejestru umów o udzielenie zamówień publicznych, a także ich weryfikacja pod względem kompletności i zgodności z procedurami wewnętrznymi oraz rozliczenia stanu realizacji zawartych umów w ustalonych jednostkach czasowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: pracy przy prowadzeniu zamówień publicznych w jednostce budżetowej (udokumentowane zakresem obowiązków, świadectwem pracy, zaświadczeniem)
  • umiejętność zamieszczania ogłoszeń w BZP, DUUE(udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów okołoustawowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • biegła umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: pracy przy prowadzeniu zamówień publicznych w jednostce budżetowej (udokumentowane zakresem obowiązków, świadectwem pracy, zaświadczeniem)
  • studia podyplomowe z zakresu prawo zamówień publicznych
  • znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o umiejętności obsługi MS Office oraz Internetu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn

    Dla osób przynoszących oferty osobiście - urna umieszczona przed drzwiami urzędu ( w czasie stanu epidemii) z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia- specjalista ds. administracyjnych "


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

DANE OSOBOWE- KLAUZULA INFORMACYJNA

Administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn.

Kontakt do inspektora ochrony danych:rodo@olsztyn.wiw.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych z wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

Uprawnienia:

- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych: wiw@olsztyn.wiw.gov.pl

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221Kodeksu pracy oraz art. 26 i następne ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku w związku z art.6 ust.1 lit.c RODO

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

 

CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.

 

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

INNE INFORMACJE
1. rozmowa kwalifikacyjna- zostanie przeprowadzona za pomocą narzędzi teleinformatycznych (w czasie epidemii).
Kandydat na 2 dni przed planowanym terminem rozmowy kwalifikacyjnej otrzyma link z zaproszeniem i hasłem na podany adres e-mail.
Rozmowa będzie przeprowadzona za pomocą strony https://lifesize.com/en/video-conferencing-app.
Wymagania techniczne: komputer z systemem minimum Windows 7, przeglądarka internetowa Gogle Chrome i dostęp do Internetu.
2. test wiedzy i umiejętności w przypadku liczby kandydatów powyżej 12 osób.
3. Sygnatura akt naboru: WIW-A-OS.210.05.2020
4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 89 524 14 74 lub 87

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3005

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Udostępnił: Aneta Ster

Komórka organizacyjna: Dział ds. pracowniczych

Wprowadzono: 26.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×