Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 65813ARCHIWALNE z dnia 20.07.2020 r.
-
Oferty do
4
sierpnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: administracyjnych, kontroli ex-post
w Wydziale Administracji
Olsztyn
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych ,ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 OLSZTYN
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizowanie zadań z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej Wojewódzkiego Inspektoratu oraz oddziału w Ełku,
- organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie procesów inwestycyjnych, remontów i modernizacji nieruchomości oraz bieżących robót konserwacyjnych związanych z utrzymaniem obiektu w tym dokonywanie systematycznego przegladu stanu technicznego pomieszczeń oraz wnioskowanie o przeprowadzenie niezbędnych prac w celu dostosowania obiektu do wymogów prawa,
- przygotowywanie projektów zarządzeń, wytycznych, umów i innych dokumentów opracowywanych w Wojewódzkim Inspektoracie,
- nadzorowanie i koordynuowanie rozpatrywanie skarg , wniosków, petycji,
- nadzorowanie nad prawidłową realizacją umów w zakresie dostaw (materiałów biurowych, wyposażenia itp.), usług (bieżące naprawy sprzętu, konserwacja urządzeń, sprzątanie, ochrona itp.)
- współpraca i zastępstwo w zakresie zadań Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością oraz zadań samodzielnego stanowiska ds. bezpieczeństwa i obronności,
- udział w kontrolach ex-post, jako członek zespołu kontrolnego w celu sprawdzenia prawidłowości płatności objętych systemem finansowym z EFRG,
- zastępowanie pracownika sekretariatu podczas jego nieobecności.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: co najmniej 5 lat praca w administracji publicznej
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość przepisów KPA,
- znajomość rozporządzenia w zakresie instrukcji kancelaryjnej,
- wiedza ogólna w zakresie: ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o IJHARS
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w zakresie administracji, nauki o żywności, rolnictwa lub rachunkowości.
- przeszkolenie z zakresu Systemu Zarządzania Jakością oraz spraw obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego,
- ukończona służba przygotowawcza,
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych,
- umiejętność sporządzania zapytań ofertowych i dokonywania analizy rynku,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz odporność na stres,
- zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, zdolność i sposób argumentacji,
- umiejętność posługiwania się pakietem Office,
- umiejętność podejmowania decyzji, inicjatywy w działaniu.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- KOPIA PRAWA JAZDY (Kat. B)
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenia dodatkowych kursów oraz szkoleń w wymaganym zakresie
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.08.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie
ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn SEKRETARIAT, pok. 202
z dopiskiem: „ogłoszenie Nr ....... (właściwy dla danego ogłoszenia) na liście
motywacyjnym”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Szarych Szeregów 7 , Olsztyn
Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@wijhars.olsztyn.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: W przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej WIJHARS w Olsztynie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, jeśli Państwa kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej WIJAHRS, na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Wojewódzkiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), zostaną odrzucone,
• niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu,
• dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób
niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone,
• kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem o kolejnych
etapach naboru,
• w przypadku dużej liczby ofert osób spełniających wymagania formalne oraz informacja
o etapach naboru opublikowana zostanie na stronie internetowej BIP WIJHAR-S
w Olsztynie pod adresem: http://www.wijhars.olsztyn.pl/bip/ w zakładce „Praca
w WIJHARS” oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń jednostki.,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku 3 300,00
• dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (89) 522 89 20.