Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 43935ARCHIWALNE z dnia 06.03.2019 r.
-
Oferty do
15
marca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: w Sekcji Finansów
Sekcja Finansów KM PSP w Olsztynie
Olsztyn
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE
UL. NIEPODLEGŁOŚCI 16
10-045 OLSZTYN
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych – dekretacja,
- prowadzenie ewidencji księgowej wydatków, dochodów zgodnie z planem kont w pełnej podziałce obowiązującej klasyfikacji budżetowej,
- prowadzenie ewidencji księgowej środków pieniężnych, rozrachunków, przychodów, kosztów, funduszy,
- wykonywanie zadań związanych z terminowym regulowaniem zobowiązań,
- nadzór nad terminowym regulowaniem należności przez kontrahentów,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży, zakupu oraz ich kontroli,
- przygotowanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i finansowych,
- prowadzenie bieżącej analizy zapisów na kontach w zakresie prowadzonej ewidencji,
- sporządzanie analiz, raportów, porównań wydatków w okresach czasowych,
- sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i przestępstwa karno-skarbowe.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Microsoft Office – w szczególności aplikacji Excel oraz Word),
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej i finansowej, znajomość klasyfikacji budżetowej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętności: analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, odporność na stres,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne,
- szkolenia z zakresu rachunkowości budżetowej/rachunkowości, prowadzenia ewidencji księgowej w układzie tradycyjnym,
- znajomość obsługi systemów księgowych Progman Finanse, Progman Rozrachunki,
- samodzielność, systematyczność, obowiązkowość
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje w zawodzie oraz przydatne w postępowaniu kwalifikacyjnym;
- kopie świadectw pracy i opinii z poprzednich miejsc pracy,
- kserokopie referencji lub opinii w tym na potwierdzenie nieposzlakowanej opinii kandydata,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie z siedzibą przy ul. Niepodległości 16 kod: 10-045 - w celu realizacji procesu rekrutacji. Wyrażam również zgodę na utrwalanie wizerunku podczas przeprowadzania testów sprawności fizycznej oraz jego przetwarzania w przypadku konieczności rozstrzygania kwestii spornych i wyjaśniania wątpliwości.”
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i przestępstwa karno-skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Przesłać na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn lub składać osobiście: w siedzibie urzędu w godz. pracy 7.30 -15.30,
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Na kopercie proszę dopisać „Nabór KSC- specjalista MF – umowa na czas zastępstwa”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach realizowanych zadań jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, nr tel. 089-5229-200.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@kwpsp.olsztyn.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: a) przez okres niezbędny do realizacji procesu naboru: - jeśli Państwa kandydatura nie zostanie uwzględniona w protokole z naboru, Państwa oferty będą niszczone w ciągu miesiąca od dnia zakończenia naboru, za wyjątkiem ewentualnych oryginałów dokumentów, które będą odsyłane, - w przypadku uwzględnienia Państwa kandydatury w protokole z naboru Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym po rozmowie kwalifikacyjnej, z zachowaniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji, b) do czasu odwołania zgody, c) w przypadku nawiązania stosunku pracy dane będą przetwarzane na podstawie Kodeksu Pracy i ustawy o służbie cywilnej.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 18 marca 2019r.;
- test wiedzy - planowany termin 20 marca 2019r. o godz. 9:00;
- rozmowa kwalifikacyjna - planowany termin 21 marca 2019r. o godz. 9:00.
Proponowane wynagrodzenie 2300 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy).
Oferty kandydatów/kandydatek nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (0-89) 522-92-11 lub (0-89) 522-92-30 (Wydział Organizacyjno-Kadrowy KM PSP w Olsztynie).
Informujemy, że nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.