Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 21193ARCHIWALNE z dnia 25.01.2018 r.

  • Oferty do
    5

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi jednostek Policji woj. warmińsko - mazurskiego z zakresu Systemu Meldunku Informacyjnego

w Wydziale Wywiadu Kryminalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Olsztyn, Partyzantów 6/8

WARUNKI PRACY

praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy - 8 godzin.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administrowanie bazą Systemu Meldunku Informacyjnego w oparciu o obowiązujące przepisy;
  • Koordynowanie prawidłowego obiegu informacji między jednostkami Policji a Biurem Wywiadu i Informacji Kryminalnych KGP poprzez staly nadzór i monitorowanie wprowadzonych informacjioperacyjnych w postaci meldunków informacyjnychoraz zapytań przez operatorów z podległych jednostek garnizonu warmińsko- mazurskiego, w celu zwiększenia poziomu efektywności funkcjonowania Systemu Informacji Operacyjnych;
  • Kwalifikowanie i zatwierdzanie prowadzonych przez operatorów w jednostkach Policji informacji operacyjnych, w celu umieszczenia ich w bazie System Informacji Operacyjnych oraz informowanie tych operatorów o zaobserwowanych nieprawidlowościach;
  • Analizowanie i opracowywanie informacji operacyjnych zgromadzonych w Systemu Informacji Operacyjnych oraz udzielanie odpowiedzi na typowania skierowane do Systemu Informacji Operacyjnych, w celu wsparcia realizacji czynności operacyjno - rozpoznawczych przez policjantów z pionu kryminalnego;
  • Udzielania funkcjonariuszom odpowiedzi na zapytania skierowane do Systemu Informacji Oparacyjnych, w celu wykorzystania zgromadzonych w SIO informacji w realizowanych czynnościach operacyjno - rozpoznawczych;
  • Systematyczne weryfikowanie informacji wprowadzonych do Systemu Informacji Operacyjnych pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami;
  • Dokonywanie sprawdzeń w dostępnych policyjnych i pozapolicyhjnych bazach danych takich jak: KSIP, CEPIK, REGON, w celu potwierdzenia prawidlowści danych zawartych w informacjach wprowadzanych do Systemu Informacji Operacyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: praca przy wprowadzaniu danych z dokumentów rejestrowych do baz danych przy wykorzystaniu stanowiska komputerowego.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 z póżn. zm.)
  • znajomość oprogramowania Excel
  • Umiejętność wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: przy wykonywaniu zestawień statystycznych oraz opracowań analitycznych.
  • analizowanie, synteza.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 z późn.zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych, tj. dodatkowego stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-959 Olsztyn
    z dopiskiem specjalista W Wydziale Wywiadu Kryminalnego - numer ogłoszenia 21193

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy

- Złożone dokumenty nie będą zwracane;

- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

- Kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

- Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna.

-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:
ok. 2.300,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2017, poz. 1889 ze zm.).

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;

- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.



Liczba odwiedzin: 5176

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×