Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 14135ARCHIWALNE z dnia 10.08.2017 r.

  • Oferty do
    25

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 16,
10-045 OLSZTYN

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu, • kontakt z klientem zewnętrznym, • narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie), pakiety biurowe, w tym arkusz kalkulacyjny oraz edytor tekstu, • praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:30.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kartotek mundurowych i kartotek mieszkaniowych funkcjonariuszy.
  • Ustalanie i naliczanie, wynikających z ustawy o PSP, indywidualnych uprawnień do wypłaty równoważników i świadczeń pieniężnych min. z tytułu uprawnień mundurowych.
  • Ustalanie i naliczanie, wynikających z Ustawy o PSP, indywidualnych uprawnień do wypłaty równoważników i świadczeń pieniężnych min. z tytułu – braku lokalu mieszkalnego, remontu zajmowanego lokalu, jednorazowego przejazdu publicznymi środkami komunikacji.
  • Prowadzenie stosownej dokumentacji związanej z przyznaniem uprawnień, wynikających z Ustawy o PSP, do pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu.
  • Dokonywanie stosownych korekt wynikających ze zmiany uprawnień strażaków do poszczególnych rodzajów świadczeń, oraz nadzór nad aktualizacją danych.
  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków oraz pracowników cywilnych.
  • Opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia specjalnego indywidualnego i zbiorowego użytku oraz odzież ochronną.
  • Analiza potrzeb materiałowych oraz realizacja wydatków i zamówień publicznych poniżej 30 tys. euro, z uwzględnieniem możliwości budżetowych.
  • Analizowanie, ewidencjonowanie i rozliczanie wybrakowania i kasacji umundurowania specjalnego oraz ekwipunku osobistego.
  • Analizowanie i rozliczanie opłat medialnych.
  • Ustalanie i naliczanie bieżących należności z tytułu najmu pomieszczeń, udostępniania przyłączy prądu, wody oraz gazu, urządzeń kanalizacyjnych, cieplnych i telekomunikacyjnych dla poszczególnych najemców.
  • Prowadzenie stosownej sprawozdawczości dla organów nadrzędnych w wymaganych terminach.
  • Bieżące prowadzenie spraw zleconych przez Naczelnika Wydziału związanych z funkcjonowaniem komendy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • komunikatywność i operatywność
  • odporność na presję czasową i stres
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP)
  • znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1204, ze zmianami) w szczególności w zakresie obowiązków i uprawnień wynikających ze stosunku służbowego
  • znajomość Rozporządzenia MSWiA z dnia 30 listopada 2005r. w sprawie umundurowania strażaków PSP (tj. Dz. U. z 2006 nr 4 poz. 25 ze zmianami)
  • znajomość Rozporządzenia MSWiA z dnia 18 listopada 2005r w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu przez strażaków Państwowej Straży Pożarnej (tj. Dz.U. Nr 241 poz. 2034 ze zmianami)
  • umiejętność formułowania wypowiedzi na piśmie
  • umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej (pakiet Microsoft OFFICE - praktyczna znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego oraz edytora tekstu na poziomie co najmniej średniozaawansowanym)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w realizacji zamówieniach publicznych
  • doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • umiejętność analizy i syntezy informacji
  • samodzielność i dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dowodu osobistego
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje w zawodzie oraz przydatne w postępowaniu kwalifikacyjnym
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i przestępstwa karno-skarbowe
  • kopie świadectw pracy i opinii z poprzednich miejsc pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
    ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn lub składać osobiście: w siedzibie urzędu
    w godz. pracy 7:30-15:30
    Proszę podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer tel. Opis koperty „Nabór KSC- specjalista – umowa na czas zastępstwa"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia”, nie jest obowiązkowe, jednak będzie podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 05-06 września 2017r.;
- test wiedzy – planowany termin 07 września 2017r. o godz. 9:00;
- rozmowa kwalifikacyjna – planowany termin 07 września 2017r. o godz. 10:30. (W przypadku dużej liczby kandydatów, rozmowa kwalifikacyjna również w dniu 08 września 2017r. od godz. 9:00)
Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto (łączenie z wysługą lat pracy).
Oferty kandydatów/kandydatek nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (0-89) 522-92-11 lub (0-89) 522-92-30 (Wydział Organizacyjno-Kadrowy KM PSP w Olsztynie).
Informujemy, że nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3072

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie

Udostępnił: Sławomir Filipowicz

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno - Kadrowy

Wprowadzono: 10.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×