Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 8083ARCHIWALNE z dnia 02.02.2017 r.
-
Oferty do
7
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
w Czwartym Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Olsztynie
Olsztyn
Urząd Skarbowy w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59
10-950 Olsztyn
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- konfrontowanie i analiza danych zawartych w zgłoszeniach identyfikacyjnych i aktualizacyjnych, z danymi będącymi w posiadaniu tut. Urzędu oraz pisemne i telefoniczne wzywanie podatników w tym zakresie celem spowodowania złożenia przez podatników wyjaśnień oraz usunięcia stwierdzonych w zgłoszeniach braków i niezgodności,
- obsługa wezwanych podatników w celu zapewnienia bieżącej obsługi klientów oraz usunięcia braków i nieprawidłowości w zgłoszeniach identyfikacyjnych/aktualizacyjnych,
- analiza danych zawartych w dokumentach zawierających aktualizowane dane przed ich wprowadzeniem do systemu komputerowego celem wykluczenia wprowadzenia do CRP KEP, a tym samym do Rejestru Lokalnego nieprawidłowych danych.
- aktualizowanie danych podatników na podstawie dokumentów rejestracyjnych oraz innych dokumentów związanych z obowiązkiem podatkowym celem bieżącej aktualizacji Centralnego Rejestru Podmiotów Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP), a tym samym Rejestru Lokalnego podatników i płatników.
- układanie i porządkowanie dokumentów rejestracyjnych w celu utrzymywania zbioru dokumentów rejestracyjnych w sposób umożliwiający ich sprawne wyszukiwanie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
- Znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa
- Komunikacja pisemna
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- przeszkolenie w zakresie obsługi programów komputerowych takich jak: Biblioteka Akt, Poltax
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenia w zakresie obsługi programów komputerowych takich jak: Biblioteka Akt, Poltax
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Oferty pracy należy przesyłać na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem
„Oferta pracy US_Olsztyn_OB-4_zastępstwo”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Życiorys/CV, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254116.