Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 6761ARCHIWALNE z dnia 22.12.2016 r.

  • Oferty do
    28

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy

do spraw: rachunkowości

w Drugim Dziale Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym w Olsztynie



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Urząd Skarbowy w Olsztynie
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59
10-950 Olsztyn

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn

WARUNKI PRACY

• praca w siedzibie Urzędu, • praca biurowa, • praca wymagająca kontaktu z klientem zewnętrznym, • praca wymagająca współpracy w zespole, komunikowania się z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, wymaga szybkości i dokładności w wykonywania zadań, • narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, • brak barier architektonicznych: możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda, podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji przypisów i odpisów, wpłat i zwrotów;
  • rozliczanie podatników z tytułu wpłat podatku:
  • wprowadzanie do systemu komputerowego wyciągów bankowych wraz z załącznikami;
  • weryfikowanie rejestrów przypisów i odpisów oraz zatwierdzanie znajdujących się w nich deklaracji;
  • przygotowywanie projektów postanowień w sprawie zaliczenia na poczet zaległości podatkowych wpłat dokonanych przez podatników/płatników;
  • prowadzenie obsługi zajęć wierzytelności w sytuacji, gdy podatnik/płatnik nie posiada nadpłat i zwrotów podatków i udzielanie informacji stosownym instytucjom;
  • obsługiwanie klientów z zakresu rachunkowości;
  • wprowadzanie informacji z zakresu rachunkowości do systemów informatycznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów prawa podatkowego, Ordynacji podatkowej, ustawy o rachunkowości,
  • komunikatywność,
  • umiejętność współpracy z otoczeniem,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne;

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne;

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Oferty pracy należy przesyłać na adres:
    Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
    Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem
    „Oferta pracy US_Olsztyn_RP_2_zastępstwo”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys/CV, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254116.




Liczba odwiedzin: 2767

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Honorata Sosnowska

Komórka organizacyjna: Samodzielny Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 22.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×