Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 8891ARCHIWALNE z dnia 01.03.2017 r.

  • Oferty do
    13

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: eksploatacji obiektów

w Zespole Inwestycji w Wydziale Inwestycji i Remontów



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Praca przy ulicy Pstrowskiego 3 w Olsztynie, budynek nr 4 II piętro.

Adres urzędu:

Olsztyn, Partyzantów 6/8

WARUNKI PRACY

praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy - 8 godzin.

ZAKRES ZADAŃ

  • Planowanie wydatków, sprawdzanie i uformalnianie dokumentów potwierdzających ponoszenie wydatków, ewidencjonowanie kosztów , ustalanie zaangażowania środków finansowych i przekazywanie danych do sprawozdawczości z ponoszonych przez KWP i jednostki jej podległe wydatków w pozycjach budżetowych dotyczących: zakupu energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wód opadowych, zakupu usług komunalnych, w tym utylizacji odpadów komunalnych;
  • Przygotowywanie danych do specyfikacji przetargowych na zakup usług i dostaw ww. mediów, udział w pracach komisji przetargowych przy zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 30 tys. euro oraz osobiście realizuje zamówienia poniżej 30 tysięcy euro z prowadzonego zakresu wydatków budżetowych;
  • Opiniowanie i sporządzanie umów a zakup usług i dostaw dotyczących: zakupu energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wód opadowych, zakupu usług komunalnych, w tym utylizacji odpadów komunalnych;
  • Sporządzanie obciążenia użytkowników obiektów Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, przypadającymi na nich kosztami eksploatacyjnymi;
  • Na bieżąco ewidencjonowanie kosztów utrzymania obiektów administrowanych przez KWP na terenie województwa warmińsko-mazurskiego;
  • Współdziałanie z Kierownikiem Zespołu Zamówień Publicznych w celu przygotowania przeprowadzenia procedur zamówień publicznych oraz wyłonienia wykonawcy dokumentacji technicznej, opracowań lub budowlanych robót instalacyjnych zgodnie z planami, poleceniami i wyznaczonymi terminami;
  • Uczestniczenie w opracowaniu lub samodzielne przygotowywanie sprawozdań rocznych i okresowych z realizacji wydatków budżetowych, korespondencję oraz inne informacje w celu właściwego i terminowego wykonania przydzielonych zadań i udzielenia odpowiedzi na pisma.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracyjnej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej;
  • Komunikatywność, inicjatywa, systematyczność, umiejętność interpretacji przepisów prawa;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
  • Znajomość przepisów dotyczących: zamówień publicznych, finansów publicznych; BHP i ppoż.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnychoznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • referencje;
  • zaświadczenie o odbytych szkoleniach.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-959 Olsztyn
    z dopiskiem inspektor do spraw eksploatacji obiektów w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Olsztynie - nr ogłoszenia 8891

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy

- Złożone dokumenty nie będą zwracane;

- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

- Kandydaci, którzy pozytywnie zaliczyli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.200,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;

- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.



Liczba odwiedzin: 3038

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×