Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 8891ARCHIWALNE z dnia 01.03.2017 r.
-
Oferty do
13
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: eksploatacji obiektów
w Zespole Inwestycji w Wydziale Inwestycji i Remontów
Olsztyn
Praca przy ulicy Pstrowskiego 3 w Olsztynie, budynek nr 4 II piętro.
Olsztyn, Partyzantów 6/8
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Planowanie wydatków, sprawdzanie i uformalnianie dokumentów potwierdzających ponoszenie wydatków, ewidencjonowanie kosztów , ustalanie zaangażowania środków finansowych i przekazywanie danych do sprawozdawczości z ponoszonych przez KWP i jednostki jej podległe wydatków w pozycjach budżetowych dotyczących: zakupu energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wód opadowych, zakupu usług komunalnych, w tym utylizacji odpadów komunalnych;
- Przygotowywanie danych do specyfikacji przetargowych na zakup usług i dostaw ww. mediów, udział w pracach komisji przetargowych przy zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 30 tys. euro oraz osobiście realizuje zamówienia poniżej 30 tysięcy euro z prowadzonego zakresu wydatków budżetowych;
- Opiniowanie i sporządzanie umów a zakup usług i dostaw dotyczących: zakupu energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wód opadowych, zakupu usług komunalnych, w tym utylizacji odpadów komunalnych;
- Sporządzanie obciążenia użytkowników obiektów Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, przypadającymi na nich kosztami eksploatacyjnymi;
- Na bieżąco ewidencjonowanie kosztów utrzymania obiektów administrowanych przez KWP na terenie województwa warmińsko-mazurskiego;
- Współdziałanie z Kierownikiem Zespołu Zamówień Publicznych w celu przygotowania przeprowadzenia procedur zamówień publicznych oraz wyłonienia wykonawcy dokumentacji technicznej, opracowań lub budowlanych robót instalacyjnych zgodnie z planami, poleceniami i wyznaczonymi terminami;
- Uczestniczenie w opracowaniu lub samodzielne przygotowywanie sprawozdań rocznych i okresowych z realizacji wydatków budżetowych, korespondencję oraz inne informacje w celu właściwego i terminowego wykonania przydzielonych zadań i udzielenia odpowiedzi na pisma.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracyjnej
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej;
- Komunikatywność, inicjatywa, systematyczność, umiejętność interpretacji przepisów prawa;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
- Znajomość przepisów dotyczących: zamówień publicznych, finansów publicznych; BHP i ppoż.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnychoznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- referencje;
- zaświadczenie o odbytych szkoleniach.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-959 Olsztyn
z dopiskiem inspektor do spraw eksploatacji obiektów w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Olsztynie - nr ogłoszenia 8891
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy
- Złożone dokumenty nie będą zwracane;
- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;
- Kandydaci, którzy pozytywnie zaliczyli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;
- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.200,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).
- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;
- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.