Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 46269ARCHIWALNE z dnia 16.04.2019 r.
-
Oferty do
26
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: administracyjnych
Dział ds. administracyjno-gospodarczych, zaopatrzenia, informatyki i sekretariatu, stanowisko pracy usytuowane w sekretariacie WIW Olsztyn
Olsztyn
wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie i rejestrowanie w dzienniku korespondencyjnym korespondencji oraz przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym.
- Obsługa telefonów, poczta elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów, w tym obsługa elektronicznego obiegu dokumentów ESOD oraz platformy ePUAP.
- Prowadzenie ewidencji pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Wojewódzkiego Lekarza.
- Prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników i wypisywanie poleceń wyjazdu służbowego.
- Nadzór nad przygotowaniem spotkań Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii.
- Prowadzenie spraw z zakresu usług pocztowych i kurierskich w tym m in: - czynności związane z wysyłką korespondencji (kopertowanie, adresowanie, prowadzenie wymaganych rejestrów pocztowych) - monitorowanie i rozliczanie kosztów usług pocztowych i kurierskich
- Monitorowanie kosztów i rozliczanie dokumentów (faktur ) z zakresu usług telekomunikacyjnych i dostaw mediów.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem (środki trwałe, wyposażenie, wartości niematerialne i prawne) Inspektoratu.
- Wprowadzanie faktur do modułu CRM programu eNova 365.
- Organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów.
- Redagowanie pism wychodzących.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub księgowości potwierdzony zaświadczeniem, zakresem obowiązków, świadectwem pracy lub opinią,
- umiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi poczty e-mail oraz platformy ePUAP,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista.
- rzetelność, dokładność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenie zawodowe w dziale księgowości lub administracji w jednostkach budżetowych potwierdzony zaświadczeniem, zakresem obowiązków, świadectwem pracy lub opinią,
- znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (potwierdzona certyfikatem, zaświadczeniem, zakresem obowiązków).
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- doświadczenie zawodowe w administracji lub księgowości potwierdzony zaświadczeniem, zakresem obowiązków, świadectwem pracy lub opinią,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (potwierdzona certyfikatem, zaświadczeniem, zakresem obowiązków).
- doświadczenie zawodowe w dziale księgowości lub administracji w jednostkach budżetowych potwierdzony zaświadczeniem, zakresem obowiązków, świadectwem pracy lub opinią,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.04.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
SEKRETARIAT
z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia - inspektor ds. administracyjnych"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn.
Kontakt do inspektora ochrony danych:rodo@olsztyn.wiw.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych z wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej( z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych: wiw@olsztyn.wiw.gov.pl
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221Kodeksu pracy oraz art. 26 i następne ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku w związku z art.6 ust.1 lit.c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane
CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Metody selekcji:
1. rozmowa kwalifikacyjna
2. test wiedzy i umiejętności - w przypadku liczby kandydatów powyżej 12 osób
3. wynagrodzenie: 2492,02 zł brutto + dodatek za wysługę lat (mnożnik wynagrodzenia 1,3)
4. sygnatura akt naboru: WIW-A-OS.210.04.2019
5. planowany termin zatrudnienia: maj - czerwiec 2019r.
6. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 524 14 87 w godz. 7.30 - 15.30.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.