Komenda Miejska Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 24373ARCHIWALNE z dnia 22.03.2018 r.

  • Oferty do
    28

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Referat Administracyjno-Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
10-959 Olsztyn
ul. Partyzantów 23

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy-8 godzin, naturalne i sztuczne oświetlenie, bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów;

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa gospodarki kwaterunkowej Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie;
  • prowadzenie ewidencji mienia Komendy;
  • prowadzenie gospodarki środkami czystości na rzecz Komendy;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • biegła umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność interpretacji przepisów;
  • niekaralność kandydata i najblizszych członków rodziny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową o klauzuli "poufne",

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
  • przyjęcie na stanowisko uzależnione jest od pozytywnego zakończenia postępowania sprawdzającego skutkującego wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne;
  • oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
  • oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/25276,Wzor-oswiadczenia-kandydata-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej.html
  • złożone dokumenty nie będą zwracane,
  • kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej określonych w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
  • wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2200 zł+ dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej),
  • publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata,
  • dodatkowe informacje: tel. 089 522-33-38,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    10-959 Olsztyn
    ul. Partyzantów 23
    Zespół Kadr i Szkolenia

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3181

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Olsztynie

Udostępnił: Natalia Właszyn

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×