Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 14913ARCHIWALNE z dnia 06.09.2017 r.

  • Oferty do
    15

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: wydatków osobowych

w Sekcji Wydatków Osobowych Wydziału Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Olsztyn, Partyzantów 6/8

WARUNKI PRACY

praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy - 8 godzin.

ZAKRES ZADAŃ

  • Naliczanie i sporządzanie list wypłat uposażeń wraz z dodatkami oraz innych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy przydzielonych jednostek i komórek organizacyjnych;
  • Naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń i innych dodatkowych płatności wraz z pochodnymi od wynagrodzeń dotyczących pracowników, w zakresie przypisanych jednostek i komórek organizacyjnych;
  • Naliczanie i wystawianie zaświadczeń do ZUS i ZE-R na podstawie kart wynagrodzeń, list płac i akt osobowych od roku 1950 r., w celu ustalenia prawa i wysokości renty lub emerytury;
  • Wystawianie zaświadczeń o dochodach policjantom i pracownikom Policji przydzielonych jednostek i komórek organizacyjnych w celu przedłożenia odnośnym władzom;
  • Sporządzanie i wystawianie dokumentów podatkowych /PIT-11, PIT- 40/ dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • Naliczanie składek emerytalno-rentowych i na Fundusz Pracy dla policjantów zwolnionych ze służby bez prawa do emerytury, renty w celu przekazania do ZUS;
  • Udzielanie odpowiedzi na pisma związane ze stosunkiem służbowym i stosunkiem pracy, w zakresie przypisanych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu np. ustalenia wysokości alimentów, ustalenia prawa do renty rodzinnej.
  • Obsługa systemu elektronicznego w celu przekazania usposażeń funkcjonariuszy i wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pionie kadrowo-płacowym.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 z póżn. zm.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenie w naliczaniu uposażeń i innych należności pieniężnych dla osób zatrudnionych w służbach mundurowych oraz wynagrodzeń pracowników cywilnych.
  • przeszkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego, podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • znajomość ustawy o Policji, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, z zakresu ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji przepisów;
  • dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, operatywność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 z późn. zm.)
  • kopie dokumentów potwierdzających wymaganie niezbędne - 1 rok doświadczenie zawodowe w pionie kadrowo - płacowym.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych, tj. dodatkowego stażu pracy;
  • referencje;
  • zaświadczenia o odbytych kursach/ szkoleniach.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-959 Olsztyn
    z dopiskiem inspektor ds. wydatków osobowych w Wydziale Finansów nr ogłoszenia 14913 (umowa na zastępstwo)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- Umowa na czas określony w celu zastępstwa za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej;

- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy

- Złożone dokumenty nie będą zwracane;

- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

- Kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.


- Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:
ok. 2.550,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;

- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.



Liczba odwiedzin: 2892

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 06.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×