Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 11954ARCHIWALNE z dnia 13.06.2017 r.

  • Oferty do
    26

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: nadzoru budowlanego

w Zespole Inwestycji w Wydziale Inwestycji i Remontów



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Olsztyn, ul Pstrowskiego 3

Adres urzędu:

Olsztyn, Partyzantów 6/8

WARUNKI PRACY

praca 8 godzin, praca w terenie, stres, wyjazdy służbowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie obowiązków nadzoru inwestorskiego wyznaczonych inwestycji i remontów w celu zapewnienia właściwego ilościowo – jakościowego wykonania robót budowlanych, ich sprawnej organizacji, zachowania bezpieczeństwa pracy i ppoż, odbioru oraz rozliczenia finansowego zadania zgodnego ze stanem faktycznym, podpisanymi umowami, zatwierdzonymi protokołami konieczności, WKI i dokumentacji techniczno – kosztorysowej;
  • Realizowanie prawa inspektora nadzoru inwestorskiego poprzez wydawanie kierownikowi budowy lub robót, potwierdzonych każdorazowo wpisem do dziennika budowy, poleceń w celu usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania robót, badań lub odkrywek, wykonywania niezbędnych ekspertyz prowadzonych robót budowlanych, przedstawienia dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i urządzeń technicznych oraz egzekwowania tych poleceń;
  • Przeprowadzanie pięcioletnich, rocznych i okresowych przeglądów obiektów budowlanych, w celu sporządzenia protokołu stanu sprawności technicznej, użytkowej estetyki obiektów i otoczenia, nadzoru aktualizowania na bieżąco KOB, określenia potrzeb inwestycyjno – remontowych, konserwacyjno – naprawczych, informowania przełożonego o zagrożeniach i nieprawidłowościach, przygotowania rocznych i wieloletnich planów remontowych;
  • Przeprowadzanie procedur o udzielenie zamówienie publicznego na roboty budowlane w celu przeprowadzenia remontów przydzielonych obiektów budowlanych Policji garnizonu warmińsko- mazurskiego;
  • Wykonywanie czynności służbowych w celu terminowego uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę obiektu budowlanego, zmianę sposobu użytkowania i decyzji oddania do użytkowania a w razie potrzeby uzyskania wymaganych przepisami szczególnymi uzgodnień , pozwoleń lub opinii na przydzielone obiekty budowlane Policji garnizonu warmińsko – mazurskiego;
  • Uczestniczenie w opracowaniu lub samodzielne przygotowywanie sprawozdań rocznych i okresowych z realizacji zadań oraz wydatków budżetowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok przy realizacji inwestycji i remontów.
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z prawem budowlanym;
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 ze zm.);
  • kreatywność, inicjatywa, samodzielność;
  • obsługa programów kosztowysowych "Norma", "Zuzia", arkuszy kalkulacyjnych, edytorów tekstów, programów do prezentacji;
  • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, prawa budowlanego, finansów publicznych , bhp i ppoż;
  • prawo jazdy kat. B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji publicznej.
  • Znajomość obsługi programów inżynierskich np. AutoCad;
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce;
  • Umiejętność analogicznego myślenia, redagowania korespondencji;
  • Umiejętność prognozowania;
  • Umiejętność koordynowania robót budowlanych, rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawo jazdy;
  • kopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z prawem budowlanym;
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne 1-rok doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji i remontów;
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 ze zm.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych, tj. dodatkowego stażu pracy, uprawnień, przeszkolenia.
  • referencje.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-959 Olsztyn
    z dopiskiem oferta pracy na stanowisko: inspektor nadzoru budowlanego w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Olsztynie - nr ogłoszenia 11954.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa na czas nieobecności członka korpusu służby cywilnej;

- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy

- Złożone dokumenty nie będą zwracane;

- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

- Kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego;

- Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 3.700,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;

- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.



Liczba odwiedzin: 3088

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×