Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 7948ARCHIWALNE z dnia 30.01.2017 r.

  • Oferty do
    10

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: administracyjnych

Zespół ds. administracyjnych, Dział ds. administracyjno-gospodarczych, zaopatrzenia, informatyki i sekretariatu



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn

WARUNKI PRACY

praca biurowa, stanowisko pracy usytuowane na parterze, konieczność samodzielnego przemieszczania się samochodem służbowym w granicach administracyjnych miasta Olsztyn, duże narażenie na stres

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynowanie i wykonywanie czynności związanych ze stosowaniem prawa zamówień publicznych w zakresie zakupu materiałów i usług na rzecz WIW, w tym organizacji procesu zaopatrzenia, jego organizacji i rozliczania przy użyciu elektronicznego systemu rozliczania urzędu, prowadzenia postepowań, sporządzania planów zamówień, dokumentacji oraz wymaganej sprawozdawczości.
  • Koordynowanie i wykonywanie zadań związanych z prowadzonymi sprawami z zakresu rozliczeń finansowych w WIW, w szczególności w zakresie kontroli merytorycznej faktur i rachunków, pod względem zgodność z zawartymi umowami i zamówieniami oraz naliczania i kontroli opłat podatku od nieruchomości i z tytułu trwałego zarządu, naliczania i kontroli opłat z tytułu korzystania ze środowiska oraz ubezpieczenia mienia nieruchomego i ruchomego
  • Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami i infrastrukturą techniczną, w szczególności prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami budowlanymi, eksploatacją i przeglądami nieruchomości.
  • Koordynowanie pracy działu do spraw administracyjno-gospodarczych, zaopatrzenia, informatyki i sekretariatu.
  • Koordynowanie spraw związanych z zabezpieczeniem łączności telefonicznej i internetowej, związanych z komputeryzacją, w tym wprowadzaniem programów informatycznych, zakupem sprzętu komputerowego i informatycznego, utrzymaniem go w należytym stanie oraz rozliczaniem faktur i rachunków.
  • Koordynowanie spraw związanych z eksploatacją i bieżącym użytkowaniem środków transportowych, w tym nadzór na terminowymi przeglądami, ubezpieczeniami i awariami oraz rozliczaniem faktur i rachunków z tego tytułu.
  • Koordynowanie spraw związanych w zakupem i likwidacją środków ruchomych, prowadzeniem ewidencji ruchomości i wyposażenia, przy pomocy elektronicznego systemu ich ewidencjonowania w celu właściwego gospodarowania mieniem ruchomym WIW.
  • Koordynowanie prowadzenia spraw związanych z wysyłką korespondencji, organizacją narad oraz prenumeratą czasopism i wydawnictw.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok min. 1 rok pracy w administracji rządowej 1. doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu procedur przetargowych i znajomość upubliczniania ogłoszeń (na dostawy, roboty budowlane i usługi) krajowych, unijnych oraz postępowań podprogowych 2.doświadczenie w przygotowywaniu projektów umów w sprawach zamówień publicznych na podstawie ustawy Pzp i kodeksu cywilnego, 3. znajomość zasad przeprowadzania ocen okresowych w służbie cywilnej oraz opisywania i wartościowania stanowisk pracy) Ad.1. potwierdzone zakresem wykonywanych obowiązków Ad. 2. potwierdzone certyfikatami, zaświadczeniami o odbytych szkoleniach i kursach oraz zakresem obowiązków Ad. 3. potwierdzone posiadanymi zaświadczeniami lub certyfikatami
  • Studia podyplomowe z zakresu zamowien publicznych
  • Prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera MS Office oraz Internet
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • szkolenia i kursy -potwierdzone certyfikatami, zaświadczeniami o odbytych szkoleniach i kursach oraz zakresem obowiązków
  • Studia dyplomowe potwierdzone świadectwem lub dyplomem
  • doświadczenie zawodowe - świadectwo pracy, zaświadczenie lub zakres obowiązków
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn
    SEKRETARIAT
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej- Główny specjalista ds. administracyjnych"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1.Metody selekcji:
a) rozmowa kwalifikacyjna

2.Wynagrodzenie: 3372,91 zł brutto (mnożnik 1,8) + dodatek za wysługę lat
3. Termin zatrudnienia od 1 kwietnia 2017 r.
4. Sygnatura akt naboru: WIW-A-OS. 210.01.2017
5. Dodatkowe informacje pod nr telefonu 89 524 14 50 lub 87

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3200

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Udostępnił: Małgorzata Kacprzycka-Nowicka

Komórka organizacyjna: Dział ds. pracowniczych

Wprowadzono: 30.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×