Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 31794ARCHIWALNE z dnia 08.08.2018 r.

  • Oferty do
    23

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: Główny Księgowy - Kierownik Wydziału Administracji

Wydział Administracji



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: • praca administracyjno-biurowa, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, • praca siedząca niewymuszona, jednozmianowa. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: • pomieszczenie biurowe w budynku dwupiętrowym, • narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy, • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, • budynek bez wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich, • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie planów finansowych i dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i planem finansowym jednostki,
  • Wykonywanie całokształtu prac z zakresu księgowości, prawidłowego i terminowego dokonywania rozliczeń finansowo – księgowych i majątkowych Wojewódzkiego Inspektoratu JHAR-S z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym,
  • Kierowanie pracą Wydziału Administracji w celu zapewniania dyscypliny pracy, terminowości, odpowiedniej jakości realizowanych zadań, w tym nadzoruje i ocenia pracę podległych pracowników,
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku jednostki oraz prowadzenie ewidencji syntetycznej i wartości majątku środków trwałych i pozostałych środków trwałych jednostki,
  • Wykonywanie czynności z zakresu kontroli zarządczej,
  • Nadzorowanie dokumentów spraw pracowniczych oraz zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych w celu prowadzenia polityki kadrowo – płacowej jednostki,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych oraz działalności budżetowo – gospodarczej,
  • Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów wewnętrznych regulujących obszar rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki,
  • Obsługa programów bankowości elektronicznej, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa – TREZOR oraz programów finansowo – księgowych i płacowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie Spełnia jeden z poniższych warunków: • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata
  • posiada kwalifikacje wymagane na dane stanowisko pracy
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią
  • znajomość przepisów KPA
  • Dobra znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz zamówień publicznych
  • Zdolność analitycznego myślenia i łatwość pisemnego formułowania wniosków
  • Znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych, ustaw i rozporządzeń
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Praca w księgowości na stanowisku Głównego Księgowego w administracji publicznej,
  • Znajomość programów finansowo – księgowych, TREZOR, BUZA, PŁATNIK,
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • Otwartość i komunikatywność,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie
    ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn SEKRETARIAT, pok. 202 z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr …. (właściwy dla danego ogłoszenia) na liście motywacyjnym”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Warmińsko - Mazurski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, ul. Szarych Szeregów 7, 10 - 079 Olsztyn
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@wijhars.olsztyn.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: W przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej WIJHARS w Olsztynie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, jeśli Państwa kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej WIJAHRS, na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Wojewódzkiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

•   Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
• w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%,
• oferty, które nie zawierają numeru ogłoszenia oraz własnoręcznie podpisanych dokumentów i oświadczeń, opatrzonych datą zostaną odrzucone,
• oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), zostaną odrzucone,
• niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu,
• dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób
niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone,
• kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem o kolejnych
etapach naboru,
• w przypadku dużej liczby ofert osób spełniających wymagania formalne oraz informacja
o etapach naboru opublikowana zostanie na stronie internetowej BIP WIJHAR-S
w Olsztynie pod adresem: http://www.wijhars.olsztyn.pl/bip/ w zakładce „Praca
w WIJHARS” oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń jednostki.,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (89) 522 89 20



Liczba odwiedzin: 2850

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie

Udostępnił: Mateusz Nowicki

Komórka organizacyjna: Wydział Administracji

Wprowadzono: 08.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×