Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 14879ARCHIWALNE z dnia 04.09.2017 r.
-
Oferty do
20
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
do spraw: Główny Księgowy - Kierownik Wydziału Administracji
Wydział Administracji
Olsztyn
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Opracowywanie planów finansowych i dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i planem finansowym jednostki,
- Wykonywanie całokształtu prac z zakresu księgowości, prawidłowego i terminowego dokonywania rozliczeń finansowo – księgowych i majątkowych Wojewódzkiego Inspektoratu JHAR-S z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym,
- Kierowanie pracą Wydziału Administracji w celu zapewniania dyscypliny pracy, terminowości, odpowiedniej jakości realizowanych zadań, w tym nadzoruje i ocenia pracę podległych pracowników,
- Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku jednostki oraz prowadzenie ewidencji syntetycznej i wartości majątku środków trwałych i pozostałych środków trwałych jednostki,
- Wykonywanie czynności z zakresu kontroli zarządczej,
- Nadzorowanie dokumentów spraw pracowniczych oraz zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych w celu prowadzenia polityki kadrowo – płacowej jednostki,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych oraz działalności budżetowo – gospodarczej,
- Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów wewnętrznych regulujących obszar rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki,
- Obsługa programów bankowości elektronicznej, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa – TREZOR oraz programów finansowo – księgowych i płacowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie Spełnia jeden z poniższych warunków: • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- doświadczenie zawodowe: 3 lata
- posiada kwalifikacje wymagane na dane stanowisko pracy
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
- znajomość przepisów KPA
- Dobra znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz zamówień publicznych
- Zdolność analitycznego myślenia i łatwość pisemnego formułowania wniosków
- Znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych, ustaw i rozporządzeń
- • Umiejętność kierowania zespołem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Praca w księgowości na stanowisku Głównego Księgowego w administracji publicznej,
- Znajomość programów finansowo – księgowych, TREZOR, BUZA, PŁATNIK,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- Otwartość i komunikatywność,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie
ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn SEKRETARIAT, pok. 202 z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr …. (właściwy dla danego ogłoszenia) na liście motywacyjnym”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
• w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%,
• oferty, które nie zawierają numeru ogłoszenia oraz własnoręcznie podpisanych dokumentów i oświadczeń, opatrzonych datą zostaną odrzucone,
• oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), zostaną odrzucone,
• niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu,
• dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób
niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone,
• kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem o kolejnych
etapach naboru,
• w przypadku dużej liczby ofert osób spełniających wymagania formalne oraz informacja
o etapach naboru opublikowana zostanie na stronie internetowej BIP WIJHAR-S
w Olsztynie pod adresem: http://www.wijhars.olsztyn.pl/bip/ w zakładce „Praca
w WIJHARS” oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń jednostki.,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (89) 522 89 24