Archiwum Państwowe w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 44377ARCHIWALNE z dnia 13.03.2019 r.

  • Oferty do
    25

    marca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

archiwista

do spraw: przejmowania i obsługi dokumentacji z wyborów

Oddział IV – Przechowywania i Zabezpieczania Zasobu Archiwalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Praca w terenie, wysiłek fizyczny, praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, narażenie na kontakt z kurzem, mogącym wywoływać alergie, praca w pomieszczeniach piwnicznych, narażenie na inne czynniki biologiczne, obecność wind, praca na wysokości do 3 m. Budynek archiwum nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością.

ZAKRES ZADAŃ

  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z urzędnikami wyborczymi oraz przedstawicielami właściwych delegatur Krajowego Biura Wyborczego.
  • Udzielanie informacji i porad w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji z wyborów do przekazania do archiwum państwowego.
  • Koordynacja przejmowania od urzędników wyborczych dokumentacji z wyborów.
  • Przejmowanie dokumentacji z wyborów na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych.
  • Rozmieszczanie dokumentacji z wyborów w magazynach, a w uzasadnionych przypadkach przemieszczanie akt w magazynach.
  • Udostępnianie dokumentacji z wyborów uprawnionym podmiotom, systematyczne włączanie zwracanej dokumentacji oraz dbanie o utrzymanie w aktualności topografii rozmieszczenia dokumentacji archiwalnej w magazynach.
  • Przygotowanie do brakowania dokumentacji z wyborów, wykonywanie skontrum zasobu, wybór, przekazywanie i odbiór akt dezynfekowanych w komorze próżniowej.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Umiejętność organizowania pracy
  • Orientowanie się w przepisach KPA oraz rozporządzeń wykonawczych – dodatkowo punktowane
  • Znajomość przepisów prawa archiwalnego
  • Znajomość przepisów KPA
  • Umiejętność obsługi komputera w tym znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • prawo jazdy kategorii B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.03.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Olsztynie
    ul. Partyzantów 18
    10-521 Olsztyn

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Olsztynie reprezentowane przez Dyrektora AP Olsztyn, ul. Partyzantów 18, 10-521 Olsztyn, dyrektor@olsztyn.ap.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Archiwum Państwowe w Olsztynie, ul. Partyzantów 18, 10-521 Olsztyn iod@olsztyn.ap.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą przekazywane innym odbiorcom, ani do państw trzecich/organizacji międzynarodowych
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn
sekretariat@olsztyn.ap.gov.pl
(89) 527 60 96, wew. 301

- wynagrodzenie ok. 2500,00. zł brutto
- przewidywany termin zatrudnienia - kwiecień
- umowa na czas określony (12 miesięcy)
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
- dokładniejsze informacje udzielane będą pod numerem telefonu (89) 527 60 96, wew. 301

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3141

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Olsztynie

Udostępnił: Marek Kuczyński

Komórka organizacyjna: informatyk

Wprowadzono: 13.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×