Komenda Powiatowa Policji w Olecku

Ogłoszenie o naborze nr 29490ARCHIWALNE z dnia 26.06.2018 r.

  • Oferty do
    6

    lipca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kancelarii tajnej i ochrony informacji niejawnych

w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Prezydialnych



Miejsce wykonywania pracy:

Olecko

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Olecku
ul. Zamkowa 1
19 - 400 Olecko

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa; pełny wymiar czasu pracy - 8 godzin; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca przy sztucznym oświetleniu; narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon; stres; brak wind w budynku

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie korespondencji, paczek i innych przesyłek niejawnych adresowanych do Komendy Powiatowej Policji w Olecku na podstawie stosownych wykazów oraz rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i udostępnianie dokumentów niejawnych policjantom i pracownikom
  • organizacja, prowadzenie i obsługa składnicy akt
  • prowadzenie postępowań sprawdzających w celu wydania lub odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa funkcjonariuszom, pracownikom cywilnym komendy i kandydatom do służby w Policji oraz prowadzenie akt postępowań sprawdzających
  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych, a w tym opracowywanie planu ochrony informacji niejawnych a także instrukcji postępowania z materiałami zawierającymi informacje niejawne stanowiące tajemnicę prawnie chronioną oraz nadzorowanie realizacji planów w celu zapewnienia ochrony informacji niejawnych
  • kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji
  • zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne
  • prowadzenie szkoleń funkcjonariuszy i pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz wydawanie w tym zakresie zaświadczeń o przeszkoleniu w celu zapewnienia ochrony informacji niejawnych
  • nadzór nad przestrzeganiem zasad ochrony danych osobowych w Komendzie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji (1,5 roku)
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r., poz 412 ze zm.)
  • znajomość przepisów: Ustawy o ochronie informacji niejawnych, Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy o Policji
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
  • systematyczność, rzetelność, odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej (2 lata)
  • przeszkolenie w zakresie prowadzenia kancelarii tajnych
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera, znajomość zabezpieczeń systemów informatycznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 412 ze zm.)
  • klauzula informacyjna - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Komendzie Powiatowej Policji w Olecku – wzór na stronie BIP KPP Olecko lub do pobrania osobiście w jednostce (pok. nr 7)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.07.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Olecku
    Zamkowa 1
    19-400 Olecko
    z dopiskiem: specjalista Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Prezydialnych KPP w Olecku

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Olecku ul. Zamkowa 1, 19-400 Olecko
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Zamkowa 1, 19-400 Olecko, e-mail: iod.kpp@olecko.ol.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, którym przysługuje takie uprawnienie
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie
- Wzory wymaganych oświadczeń i klauzuli informacyjnej dostępne są na stronie internetowej BIP KPP Olecko
http://bip.olecko.kpp.policja.gov.pl w zakładce oferty pracy http://bip.olecko.kpp.policja.gov.pl/320/wolnytekst/28562,Klauzula-informacyjna-dla-kandydatow-do-pracy.html
- Złożone dokumenty nie będą zwracane,
- W ofercie prosimy o podanie danych kontaktowych - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji,
- Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji,
- Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia określonego jako wymogu niezbędnego są kopie dokumentów zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk potwierdzające doświadczenie 1,5 roku w administracji
- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy obowiązujących przepisów prawa,
- sprawdzian praktyczny umiejętności wykorzystania komputera
- rozmowa kwalifikacyjna.

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;

- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (87) 520 72 25.



Liczba odwiedzin: 3642

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Olecku

Udostępnił: Marta Żurawlew

Komórka organizacyjna: Zespół Dyscyplinarny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 26.06.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×