Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
Ogłoszenie o naborze nr 4402ARCHIWALNE z dnia 11.10.2016 r.
-
Oferty do
21
października
2016
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: administracyjnych
w Zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych
Olecko
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa kancelaryjno-biurowa Inspektoratu (prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z Inspektoratu)
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu przełożonemu
- przyjmowanie i obsługa klientów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie, udzielanie informacji oraz kierowanie do odpowiednich komórek
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz innych rejestrów
- redagowanie lub przepisywanie krótkich pism na polecenie przełożonego
- sporządzanie miesięcznego zestawienia z przebiegu samochodów służbowych oraz zużycia paliwa
- obsługa poczty elektronicznej Inspektoratu
- obsługa Informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe minimum zawodowe (licencjat), na kierunku ekonomia lub administracja
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w tym co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, jak i pracy w zespole
- pozytywne podejście do petenta
- rzetelność, komunikatywność
- znajomość Informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość programu Magazyn (Wolters Kluwer Linia ProgMan)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko
z dopiskiem "Referent ds. administracji"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/520-21-48.
- Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone po upływie min. 3 m-cy od zakończenia naboru, o ile aplikujący nie wniosą o ich zwrot.
- Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.