Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku

Ogłoszenie o naborze nr 4829ARCHIWALNE z dnia 22.10.2016 r.

  • Oferty do
    4

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: ORGANIZACYJNO-KADROWYCH

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNO-KADROWYCH



Miejsce wykonywania pracy:

Olecko

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLECKU
19-400 OLECKO
UL. KOLEJOWA 27A

Adres urzędu:

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLECKU
19-400 OLECKO
UL. KOLEJOWA 27A

WARUNKI PRACY

 praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,  narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka,  praca na pierwszym piętrze,  przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich,  toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,  brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  •  Sprawowanie nadzoru nad merytorycznym, formalnym oraz technicznym stanem i sposobem załatwiania spraw oraz stosowania obowiązujących procedur działania komórki organizacyjnej,  Organizowanie odpraw służbowych, instruktaży, szkoleń doskonalących w zakresie merytorycznego działania komórki organizacyjnej,  Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych, stowarzyszeniami, związkami zawodowymi działającymi w komendzie powiatowej oraz innymi organami i jednostkami organizacyjnymi,
  •  Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,  Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,  Prowadzenie aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej - nadzór i odpowiedzialność za zawartość merytoryczną strony BIP,  Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,  Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej Komendanta Powiatowego,  Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,  Sporządzanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
  •  Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego,  Merytoryczne, formalne i terminowe załatwianie spraw oraz stosowanie obowiązujących procedur działania stanowiska pracy ds. kadrowych,  Sporządzanie analiz oraz opracowywanie statystyki i sprawozdawczości kadrowej,  Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników Komendy Powiatowej,  Prowadzenie spraw osobowych związanych z planowaniem obronnym wynikających z odrębnych przepisów i dotyczących merytorycznych zadań stanowiska,  Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,  Nadzór nad prawidłowością prowadzenia zagadnień związanych z ewidencją i rozliczaniem czasu służby i pracy przez Kierowników komórek organizacyjnych komendy,  Wykonywanie innych czynności wynikających z art.1 ust.2 ustawy o Państwowej Straży Pożarnej /Dz. U. z 2016r. poz.603 ze zmianami/.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie administracja, prawo
  • dotyczące wykształcenia: wykształcenie średnie  znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP),  znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 603, ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 191, ze zmianami),  korzystanie w pełni z praw publicznych,  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,  dobra znajomość komputerowych programów biurowych oraz obsługi urządzeń biurowych,  umiejętność przygotowywania pism urzędowych z zastosowaniem przepisów prawnych,  umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie mile widziane: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu administracja, prawo
  • doświadczenie zawodowe: STANOWISKO O PODOBNYM ZAKRESIE ZADAŃ

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLECKU
    UL. KOLEJOWA 27A
    19-400 OLECKO

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1.   Zatrudnienie zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy o służbie cywilnej (Dz. U. z 2016r. poz. 1345 ze zm.) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
2.   Dokumenty pozostałych osób, z którymi Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, za wyjątkiem dokumentów kandydatów, którzy złożyli wniosek o zwrócenie im przedłożonych dokumentów, po upływie trzech miesięcy po zakończeniu naboru zostają zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.   Lista osób spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy i stronie internetowej KP PSP w Olecku (http://www.straz.olecko.pl).
4.   Proponowane wynagrodzenie ok. 2500,00 zł brutto (plus wysługa lat pracy).
5.   Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 875207104



Liczba odwiedzin: 2990

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku

Udostępnił: Artur Brodowski

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 22.10.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×