Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku
Ogłoszenie o naborze nr 4829ARCHIWALNE z dnia 22.10.2016 r.
-
Oferty do
4
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: ORGANIZACYJNO-KADROWYCH
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNO-KADROWYCH
Olecko
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLECKU
19-400 OLECKO
UL. KOLEJOWA 27A
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLECKU
19-400 OLECKO
UL. KOLEJOWA 27A
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sprawowanie nadzoru nad merytorycznym, formalnym oraz technicznym stanem i sposobem załatwiania spraw oraz stosowania obowiązujących procedur działania komórki organizacyjnej, Organizowanie odpraw służbowych, instruktaży, szkoleń doskonalących w zakresie merytorycznego działania komórki organizacyjnej, Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych, stowarzyszeniami, związkami zawodowymi działającymi w komendzie powiatowej oraz innymi organami i jednostkami organizacyjnymi,
- Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej, Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej, Prowadzenie aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej - nadzór i odpowiedzialność za zawartość merytoryczną strony BIP, Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej, Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej Komendanta Powiatowego, Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej, Sporządzanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
- Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego, Merytoryczne, formalne i terminowe załatwianie spraw oraz stosowanie obowiązujących procedur działania stanowiska pracy ds. kadrowych, Sporządzanie analiz oraz opracowywanie statystyki i sprawozdawczości kadrowej, Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników Komendy Powiatowej, Prowadzenie spraw osobowych związanych z planowaniem obronnym wynikających z odrębnych przepisów i dotyczących merytorycznych zadań stanowiska, Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej, Nadzór nad prawidłowością prowadzenia zagadnień związanych z ewidencją i rozliczaniem czasu służby i pracy przez Kierowników komórek organizacyjnych komendy, Wykonywanie innych czynności wynikających z art.1 ust.2 ustawy o Państwowej Straży Pożarnej /Dz. U. z 2016r. poz.603 ze zmianami/.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie administracja, prawo
- dotyczące wykształcenia: wykształcenie średnie znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP), znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 603, ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 191, ze zmianami), korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, dobra znajomość komputerowych programów biurowych oraz obsługi urządzeń biurowych, umiejętność przygotowywania pism urzędowych z zastosowaniem przepisów prawnych, umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie mile widziane: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu administracja, prawo
- doświadczenie zawodowe: STANOWISKO O PODOBNYM ZAKRESIE ZADAŃ
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLECKU
UL. KOLEJOWA 27A
19-400 OLECKO
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Zatrudnienie zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy o służbie cywilnej (Dz. U. z 2016r. poz. 1345 ze zm.) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
2. Dokumenty pozostałych osób, z którymi Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, za wyjątkiem dokumentów kandydatów, którzy złożyli wniosek o zwrócenie im przedłożonych dokumentów, po upływie trzech miesięcy po zakończeniu naboru zostają zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Lista osób spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy i stronie internetowej KP PSP w Olecku (http://www.straz.olecko.pl).
4. Proponowane wynagrodzenie ok. 2500,00 zł brutto (plus wysługa lat pracy).
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 875207104