Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 7771ARCHIWALNE z dnia 25.01.2017 r.

  • Oferty do
    30

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: egzekucji administracyjnej

w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej



Miejsce wykonywania pracy:

Nowe Miasto Lubawskie

Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Działyńskich 3
13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań  praca w siedzibie Urzędu,  praca biurowa,  praca wymaga kontaktu z klientem zewnętrznym. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy  narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,  budynek dwupiętrowy, praca na drugim piętrze,  bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych – brak wind, toaleta przystosowana dla niepełnosprawnych na parterze,  brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rejestrowanie tytułów wykonawczych w podsystemie EGAPOLTAX w zakresie przydzielonego rejonu egzekucyjnego, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, wykazu wierzycieli oraz aktualizowanie rejestru czynności w podsystemie EGAPOLTAX, w celu sprawnego prowadzenia postępowania egzekucyjnego.
  • Przygotowywanie kompletnych dokumentów w celu zastosowania środków egzekucyjnych poza służbą oraz ich podpisywanie, a także rejestrowanie tych czynności w podsystemie EGAPOLTAX.
  • Rozliczanie wpłat z konta depozytowego na konta wierzycieli oraz sporządzanie przelewów w celu przekazania wierzycielom wyegzekwowanych należności, rozliczanie wpłat na poszczególne tytuły wykonawcze oraz obciążanie wierzycieli kosztami i opłatą komorniczą.
  • Sporządzanie przydziałów służby dla poborców skarbowych oraz odbioru wykonanych służb w celu rozliczenia wykonanych czynności egzekucyjnych z wprowadzeniem danych do podsystemu EGAPOLTAX.
  • Podejmowanie działań zmierzających do ustalenia majątku i źródeł dochodu dłużników oraz rejestrowanie tych informacji w podsystemie Egapoltax w celu przeprowadzenia egzekucji administracyjnej z wyszukanych źródeł.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji
  • znajomość prawa w zakresie postępowania administracyjnego i egzekucyjnego w administracji
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wnikliwość i rzetelność,
  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego EGAPOLTAX,
  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego POLTAX,
  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego POLTAX-2B,
  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego CZYNNOŚCI MAJATKOWE.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • zaświadczenia potwierdzające przeszkolenie z programów EGAPOLTAX, POLTAX, POLTAX2B, CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Oferty pracy należy przesyłać na adres:
    Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
    Al. M. J. Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem „Oferta pracy US NML 2811-EA/4"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254238



Liczba odwiedzin: 2798

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Renata Więckowska

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 25.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×