Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Ogłoszenie o naborze nr 10872ARCHIWALNE z dnia 11.05.2017 r.

  • Oferty do
    26

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: BRD i ochrony pasa drogowego

w Rejonie w Lidzbarku Warmińskim Oddziale GDDKiA w Olsztynie



Miejsce wykonywania pracy:

Lidzbark Warmiński

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
Rejon w Lidzbarku Warmińskim
ul. Olsztyńska 12

Adres urzędu:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
Aleja Warszawska 89
10 – 083 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca na czas określony (12 miesięcy), - praca w terenie/biurze - 80%/20%, - praca pod ruchem drogowym, - praca w godzinach nadliczbowych i w porze nocnej w okresie pełnienia objazdów i dyżurów ZUD, - stres związany z działaniem pod presją czasu, - wyjazdy szkoleniowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca na stanowisku wiąże się z codzienną obsługą komputera, - budynek nie spełnia wymogów dotyczących podjazdów, wind, toalet dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu drogowego (oznakowanie pionowe i poziome, projekty organizacji ruchu stałe i tymczasowe), utrzymaniem sygnalizacji świetlnej,
  • prowadzenie zagadnień związanych ze szkodami komunikacyjnymi, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi,
  • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego,
  • przygotowywanie projektów opinii w sprawie lokalizacji i umieszczania obiektów oraz urządzeń w pasie drogowym zjazdów, reklam,
  • przeprowadzanie okresowych objazdów dróg w zakresie oznakowania poziomego i pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym identyfikacja ewentualnych zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • współpraca z Kierownikami Służby Liniowej przy dokonywaniu objazdów dróg, zlecaniu i odbiorach robót z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej, udział w postępowaniach o zamówienia publiczne,
  • realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg pełniąc obowiązki dyżurnego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie drogowe lub budowlane,
  • wiedza z zakresu ustaw o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym,
  • dobra obsługa komputera (pakiet MS Office),
  • prawo jazdy kat. B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie drogownictwa lub administracji publicznej
  • znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez dany Rejon,
  • wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych, KPA,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Olsztynie
    Aleja Warszawska 89
    10 – 083 Olsztyn
    (z dopiskiem na kopercie: „Oferta pracy – Inspektor BRD Z-14”)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja o metodach naboru:
- analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- test z wiedzy ogólnej (w przypadku dużej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne),
- rozmowa kwalifikacyjna do 5 kandydatów (pytania specjalistyczne).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dane osobowe kandydatów/kandydatek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505,z późn. zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (89) 521 28 29.





Liczba odwiedzin: 2773

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 11.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×