Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Ogłoszenie o naborze nr 15320ARCHIWALNE z dnia 13.09.2017 r.

  • Oferty do
    26

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy księgowy

w Sekcji Rachuby i Płac Pionu Głównego Księgowego



Miejsce wykonywania pracy:

Kętrzyn

Adres urzędu:

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im.gen.bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak windy) i nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się po terenie zewnętrznym oraz pomiędzy kondygnacjami budynku. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym. Występują telefoniczne kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu z pracownikami banków celem potwierdzania w zakresie wystawianych zaświadczeń o wynagrodzeniu/uposażeniu, kilka razy w miesiącu z pracownikami kancelarii komorniczych celem uzgodnienia sald tytułów egzekucyjnych, pozostałych kwot do ściągnięcia wynagrodzenia/uposażenia oraz kilka razy w roku z pracownikami Urzędów Skarbowych w zakresie wystawianych informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11). Występuje potencjalne zagrożenie korupcją w związku z wykonywaniem zadań służbowych i dostępem do danych osobowych. Pracownik jest nadzorowany przez bezpośredniego przełożonego.

ZAKRES ZADAŃ

  • naliczanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego: wynagrodzeń, dodatków do wynagrodzeń, wynagrodzeń za godziny nocne, nadliczbowe, wynagrodzeń za urlop, odpraw pieniężnych, ekwiwalentów za urlop, nagród jubileuszowych i uznaniowych oraz świadczeń przysługujących w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty uprawnionym pracownikom CSSG i pracownikom Służby Zdrowia W-MOSG;
  • sporządzanie list świadczeń pieniężnych wypłacanych z Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników W-MOSG, CSSG i Służby Zdrowia;
  • kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę dokonanych naliczeń oraz prowadzenie kartoteki wynagrodzeń i kart zasiłkowych w celu sprawdzenia zasadności oraz poprawności dokonanych naliczeń;
  • dokonywanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego i ZUS potrąceń z wynagrodzeń takich jak: składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych, zajęć sądowych i in. w celu realizacji wynikających z przepisów prawa, obowiązków pracodawcy;
  • obsługiwanie interesantów, a w szczególności wystawianie: zaświadczeń o zarobkach, informacji PIT oraz zaświadczeń do ZUS celem umożliwienia pracownikom realizacji ich uprawnień i obowiązków wynikających z faktu zatrudnienia;
  • rozliczanie należności wynikających z zawartych umów - zleceń, umów o dzieło i innych pod względem podatkowym i oskładkowania, dotyczących należności obejmujących tłumaczenia, ekspertyzy, analizy i opinie w tym, także planowanie i rozliczanie rocznych limitów finansowych przyznanych na realizację umów – zleceń, umów o dzieło i innych dotyczących tłumaczeń, ekspertyz, analiz i opinii;
  • sporządzanie danych i informacji dla celów emerytalnych przekazywanych do ZUS; - sporządzanie rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11, PIT - 8c) dla pracowników CSSG i Służby Zdrowia.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie finansów
  • znajomość przepisów regulujących naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • argumentowanie,
  • komunikatywność,
  • uprzejmość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie w naliczaniu płac lub sporządzaniu dokumentacji kadrowej,
  • umiejętność pracy w programach komputerowych: Microsoft Office, Open Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi poczty internetowej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
    im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    BIURO PODAWCZE

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Wynagrodzenie miesięczne zasadnicze brutto: na okres trwania umowy
o pracę na czas określony (zastępstwa): ok. 2.479 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba/Praca/Wzory oświadczenia kandydata do pracy w korpusie służby cywilnej. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83.
Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.



Liczba odwiedzin: 2662

Wytworzył/odpowiada: Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Udostępnił: Teresa Żygadło

Komórka organizacyjna: Sekcja Spraw Osobowych Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×