Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ogłoszenie o naborze nr 4924ARCHIWALNE z dnia 26.10.2016 r.
-
Oferty do
4
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Sekcji Zamówień Publicznych Pionu Głównego Księgowego
Kętrzyn
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Oddziału zakupu towarów, usług, robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie projektów dokumentacji przetargowej oraz projektów korespondencji wymaganej do realizacji procedury prowadzonej w innym trybie niż podstawowy na podstawie wniosku o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem przekazania do zatwierdzenia Komendantowi Oddziału,
- udział w komisjach przetargowych. Jako członek dokonywanie samodzielnego badania i oceny ofert celem dokonania wyboru najkorzystniejszej spośród złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wspieranie członków komisji wiedzą w zakresie interpretacji przepisów. Kierowanie i koordynowanie pracami komisji przetargowej, odpowiadanie za sprawną organizację pracy komisji, za wyznaczanie terminów posiedzeń, prawidłowy przebieg procedury, przygotowywanie protokołów oraz korespondencji związanej z postępowaniem. Sprawowanie nadzoru nad pracami innych członków komisji. Dokonywanie podziału zadań pomiędzy członków komisji przetargowej, wykonywanie czynności podczas pracy w komisjach przetargowych przewidzianych dla przewodniczącego i członka. Współpracowanie z przedstawicielami innych komórek organizacyjnych wyznaczonymi do prac w komisji przetargowej,
- sporządzanie i wprowadzanie treści ogłoszeń celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym do witryny Portal Urzędu Zamówień Publicznych, o zmianie ogłoszenia, o zamiarze zawarcia umowy, o udzieleniu zamówienia publicznego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz wprowadzanie treści ogłoszeń do witryny SIMAP Urzędu Publikacji Unii Europejskiej celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym, ogłoszenia ex-ante, sprostowania ogłoszenia, o udzieleniu zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zamieszczanie informacji dotyczącej zamówienia publicznego na stronie internetowej W-MOSG,
- sprawdzanie treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji. Rejestrowanie umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,
- archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi i przekazywanie jej do Archiwum Zakładowego W-MOSG.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 1 rok stażu w pracy biurowej,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
- umiejętność negocjacji,
- umiejętność argumentowania,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność nawiązywania i prowadzenia kontaktów interpersonalnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub budowlane lub ekonomiczne
- staż pracy: 6 miesięcy (minimum)udokumentowanego stażu pracy związanego z przeprowadzaniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych,
- znajomość obsługi komputera w programie Open Office, Word,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
BIURO PODAWCZE
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony. Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 2.014,00 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.
Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83.
Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.