Komenda Powiatowa Policji w Iławie

Ogłoszenie o naborze nr 5759ARCHIWALNE z dnia 22.11.2016 r.

  • Oferty do
    6

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    0,25
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: bhp

Jednoosobowe Stanowisko do spraw BHP



Miejsce wykonywania pracy:

Iława

Adres urzędu:

14-202 Iława, ul Wiejska 4

WARUNKI PRACY

praca przy komputerze oraz w terenie tj. podległych Komisariatach i Posterunkach Policji

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie instruktaży i szkoleń z zakresu BHP dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Iławie,
  • prowadzenie spraw związanych z wypadkami i chorobami zawodowymi,
  • sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • prowadzenie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP,
  • realizowanie innych zadań określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie min. wykształcenie średnie z zawodem technika bhp, wyższe o specjalności bhp lub studia podyplomowe o kierunku bhp
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata przy wykształceniu średnim 3 lata doświadczenia zawodowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o specjalności bhp
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie bhp w administracji publicznej
  • nie karany
  • uprawnienia do prowadzenia szkoleń,
  • łatwość komunikacji,
  • umiejętność logicznego formułowania myśli na piśmie,
  • umiejętność dokonywania analiz,
  • doświadczenie w wykonywaniu zadań służby bhp w administracji,
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • umiejętność prowadzenia szkoleń,
  • umiejętność obsługi komputera i edycji tekstów,
  • znajomość ustawy Kodeks Pracy i aktów wykonawczych regulujących zagadnienia bhp.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych,
  • ksero dowodu osobistego,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Iławie, ul. Wiejska 4, 14-202 Iława

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie proszę podać adres e-mail, będzie on służył do korespondencji zwrotnej. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych, nie kompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Złożone dokumenty nie będą zwracane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni e-mailowo do udziału w postępowaniu.
Wynagrodzenie miesięczne ok. 570,- zł brutto.
Dodatkowe informacje: tel. 89 640 72 62, 89 640 72 25.



Liczba odwiedzin: 2749

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Iławie

Udostępnił: Joanna Zielińska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×