Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi

Ogłoszenie o naborze nr 66809ARCHIWALNE z dnia 05.08.2020 r.

  • Oferty do
    17

    sierpnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: organizacyjno-kadrowych

Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno – kadrowych



Miejsce wykonywania pracy:

Gołdap

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
ul. Wojska Polskiego 19
19-500 Gołdap

WARUNKI PRACY

• Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30. • Kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy. • Stanowisko związane z wyjazdami służbowymi. • Narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe. • Oświetlenie naturalne i sztuczne. • Budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo – brak windy, podjazdów. • Parking przy komendzie. • Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na pierwszym piętrze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy, telefon i inne urządzenia biurowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego.
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego.
  • Nadzór i prowadzenie spraw obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt w komendzie powiatowej.
  • Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej.
  • Organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej.
  • Realizowanie zadań z zakresu polityki kadrowo – płacowej komendy powiatowej.
  • Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej.
  • Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej.
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej.
  • Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendy powiatowej.
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach: kadrowych lub kadrowo-płacowych lub w administracji publicznej.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych, programem poczty elektronicznej.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Znajomość Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Ustawy o Służbie Cywilnej.
  • Znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzeń wykonawczych, a w szczególności w sprawie pełnienia służby przez strażaków PSP.
  • Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub wyższe ekonomiczne.
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku ds. kadrowych lub w służbach mundurowych.
  • Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres.
  • Znajomość obsługi programów finansowo-kadrowych (Płatnik, Fakt, Enova).
  • Kurs kancelaryjno – archiwalny I stopnia.
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej).
  • Umiejętność prowadzenia rachuby płac, w tym rozliczanie podatków i składek ZUS, w tym zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, przygotowanie list płac.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez KP PSP w Gołdapi do celów i w zakresie niezbędnym w procesie rekrutacji (można zamieścić w CV).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie posiadania uprawnień – prawo jazdy kat. B.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia – kurs kancelaryjno-archiwalny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie kursów szkoleniowych innych niż wymagane.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
    ul. Wojska Polskiego 19
    19-500 Gołdap
    „Nabór KSC – starszy inspektor ds. organizacyjno-kadrowych”.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

         Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych aplikacja kandydata nie będzie brana pod uwagę w procesie rekrutacji.

         Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych kandydata będzie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ul. Wojska Polskiego 19, 19-500 Gołdap.
  • Dane osobowe kandydata będą przetwarzane na podstawie jego zgody.
  • Dane osobowe kandydata będą przetwarzane przez KP PSP w Gołdapi przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji.
  • Kandydat może w każdej chwili skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kwpsp.olsztyn.pl lub telefonicznie ~ 89 522 95 52.
  • Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Wyrażenie przez kandydata zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji jest niezbędne do jej przyjęcia i rozpatrzenia.
  • Dane kandydata w procesie rekrutacji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jak również profilowane.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


•   Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór KSC – starszy inspektor ds. organizacyjno-kadrowych”.

•   CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

•   Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do komendy).

•   Nabór składać się będzie z trzech etapów:
-   1 etap – weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 18 sierpnia 2020r.,
-   2 etap – pisemny test wiedzy – 19 sierpnia 2020r.,
-   3 etap – sprawdzian umiejętności komputerowych i rozmowa kwalifikacyjna – 19/20 sierpnia 2020r.
•   Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi zastrzega sobie prawo do zmiany terminów etapów naboru w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych.

•   Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i terminy kolejnych etapów naboru zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.strazgoldap.pl, BIP Komendy Powiatowej PSP oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie komendy.

•   Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 2800 zł + wysługa.

•   Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2020r.

•   Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od zakończenia naboru (do tego czasu można odebrać złożoną dokumentację).

•   W przypadku nieposiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) proszę o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu.

•   Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. ~ 087 6156106 / 087 6156100 – samodzielne stanowisko ds. kontrolno – rozpoznawczych w godz. 7.30-15.30.

Informujemy, że nasz urząd jest pracodawcą równych szans wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2719

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi

Udostępnił: Michał Herman

Komórka organizacyjna: Wydział Operacyjny

Wprowadzono: 05.08.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×