Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
Ogłoszenie o naborze nr 66809ARCHIWALNE z dnia 05.08.2020 r.
-
Oferty do
17
sierpnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: organizacyjno-kadrowych
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno – kadrowych
Gołdap
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
ul. Wojska Polskiego 19
19-500 Gołdap
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego.
- Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego.
- Nadzór i prowadzenie spraw obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt w komendzie powiatowej.
- Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej.
- Organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej.
- Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej.
- Realizowanie zadań z zakresu polityki kadrowo – płacowej komendy powiatowej.
- Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej.
- Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej.
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej.
- Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendy powiatowej.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach: kadrowych lub kadrowo-płacowych lub w administracji publicznej.
- Prawo jazdy kat. B.
- Biegła umiejętność obsługi komputera, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych, programem poczty elektronicznej.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Znajomość Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Ustawy o Służbie Cywilnej.
- Znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzeń wykonawczych, a w szczególności w sprawie pełnienia służby przez strażaków PSP.
- Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne lub wyższe ekonomiczne.
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku ds. kadrowych lub w służbach mundurowych.
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres.
- Znajomość obsługi programów finansowo-kadrowych (Płatnik, Fakt, Enova).
- Kurs kancelaryjno – archiwalny I stopnia.
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej).
- Umiejętność prowadzenia rachuby płac, w tym rozliczanie podatków i składek ZUS, w tym zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, przygotowanie list płac.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez KP PSP w Gołdapi do celów i w zakresie niezbędnym w procesie rekrutacji (można zamieścić w CV).
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie posiadania uprawnień – prawo jazdy kat. B.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia – kurs kancelaryjno-archiwalny.
- Kopie dokumentów potwierdzających odbycie kursów szkoleniowych innych niż wymagane.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
ul. Wojska Polskiego 19
19-500 Gołdap
„Nabór KSC – starszy inspektor ds. organizacyjno-kadrowych”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych aplikacja kandydata nie będzie brana pod uwagę w procesie rekrutacji.
Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych kandydata będzie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ul. Wojska Polskiego 19, 19-500 Gołdap.
- Dane osobowe kandydata będą przetwarzane na podstawie jego zgody.
- Dane osobowe kandydata będą przetwarzane przez KP PSP w Gołdapi przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji.
- Kandydat może w każdej chwili skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kwpsp.olsztyn.pl lub telefonicznie ~ 89 522 95 52.
- Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Wyrażenie przez kandydata zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji jest niezbędne do jej przyjęcia i rozpatrzenia.
- Dane kandydata w procesie rekrutacji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jak również profilowane.
- Podstawa prawna przetwarzania danych art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór KSC – starszy inspektor ds. organizacyjno-kadrowych”.
• CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
• Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do komendy).
• Nabór składać się będzie z trzech etapów:
- 1 etap – weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 18 sierpnia 2020r.,
- 2 etap – pisemny test wiedzy – 19 sierpnia 2020r.,
- 3 etap – sprawdzian umiejętności komputerowych i rozmowa kwalifikacyjna – 19/20 sierpnia 2020r.
• Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi zastrzega sobie prawo do zmiany terminów etapów naboru w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
• Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i terminy kolejnych etapów naboru zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.strazgoldap.pl, BIP Komendy Powiatowej PSP oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie komendy.
• Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 2800 zł + wysługa.
• Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2020r.
• Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od zakończenia naboru (do tego czasu można odebrać złożoną dokumentację).
• W przypadku nieposiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) proszę o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. ~ 087 6156106 / 087 6156100 – samodzielne stanowisko ds. kontrolno – rozpoznawczych w godz. 7.30-15.30.
Informujemy, że nasz urząd jest pracodawcą równych szans wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.