Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Giżycku
Ogłoszenie o naborze nr 28423ARCHIWALNE z dnia 06.06.2018 r.
-
Oferty do
22
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor weterynaryjny
do spraw:
w zespole do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
Giżycko
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Giżycku
ul. Wilanowska 26
11-500 Giżycko, teren powiatu giżyckiego
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzór nad monitoringiem i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt oraz chorób odzwierzęcych i odzwierzęcych czynników chorobotwórczych,
- Prowadzenie postępowań w celu likwidacji ognisk chorób zakaźnych zwierząt,
- Sporządzanie rejestrów i dokumentacji związanej z przeprowadzonymi kontrolami,
- Sporządzanie sprawozdawczości okresowej zgodnie z wytycznymi jednostek nadrzędnych,
- Kontrole lekarzy weterynarii wyznaczonych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Giżycko w zakresie zadań związanych z monitorowaniem i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt,
- Wstępne sporządzanie zaleceń pokontrolnych i decyzji administracyjnych,
- Aktualizacja powiatowych planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
- Obsługa systemów informatycznych TRACES, VETLINK i ZCHZZ,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne- lekarz weterynarii
- staż pracy: 3 lata
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Umiejętność biegłej obsługi komputera,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Znajomość wspólnotowych i krajowych przepisów weterynaryjnych,
- ukończone 18 lat, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Komunikatywność,
- Dyspozycyjność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Doświadczenie w pracy w administracji weterynaryjnej,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzająca prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełnych praw publicznych
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przeprowadzenia naboru na stanowisko Starszego Inspektora Weterynaryjnego
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.06.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Wilanowska 26
11-500 Giżycko
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Giżycku, ul. Wilanowska 26, 11-500 Giżycko.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Giżycku jest Pan Jacek Białkowski. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: rodo@olsztyn.wiw.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Zakres przetwarzanych danych osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Giżycku określają obowiązujące przepisy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Osoby pragnące odebrać swoje oferty prosi się o zgłaszanie tego faktu przed upływem 3- miesięcznego terminu zniszczenia dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu : 87/428-24-96.