Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Giżycku
Ogłoszenie o naborze nr 51632ARCHIWALNE z dnia 26.07.2019 r.
-
Oferty do
1
sierpnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: administracyjno-gospodarczych
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Giżycku
Giżycko
11-500 Giżycko
Al. Wojska Polskiego 8
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z urzędu oraz wysyłka korespondencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie
- przyjmowanie i przedkładanie Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego korespondencji przychodzącej w celu jej zadysponowania
- sporządzanie sprawozdawczości GUS-u i WINB-u w celu przekazania informacji dla właściwych jednostek nadrzędnych i współpracujących
- prowadzenie ewidencji rozpoczętych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych oraz zapewnienie właściwego przechowywania dokumentacji Inspektoratu o charakterze archiwalnym
- udzielanie informacji i wyjaśnień interesantom (w tym m.in. wskazywanie pracowników właściwych do rozpatrzenia sprawy), udzielanie klientom zewnętrznym rzetelnych informacji dotyczących zasad funkcjonowania urzędu i załatwiania spraw
- redagowanie krótkich pism na polecenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w celu wsparcia bieżącej pracy bezpośredniego przełożonego
- zaopatrywania biura PINB w podstawowe materiały biurowe i gospodarcze
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie wykształcenie średnie lub wyższe – administracyjne, ekonomiczne, budowlane lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji państwowej
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- znajomość uregulowań prawnych z zakresu prawa budowlanego, postępowania administracyjnego i egzekucyjnego w administracji
- samodzielność, obowiązkowość, komunikatywność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie w pełni z praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (co najmniej rok)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w kopercie zaklejonej z dopiskiem „Kandydat na stanowisko referenta do spraw administracyjno-gospodarczych w PINB w Giżycku” należy składać lub przesłać (liczy się data wpływu do Inspektoratu) w terminie do 01 sierpnia 2019 roku na adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, al. Wojska Polskiego 8, 11-500 Giżycko.
Kandydaci zakwalifikowani- spełniający wymogi niezbędne, zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje tel. (87) 732 46 56 w dni robocze w godz. 8.00-10.00
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Giżycku tel. 87-7324656 adres e-mail: pinb@gizycko.starostwo.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 87-7324656 adres e-mail: pinb@gizycko.starostwo.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie będą powierzane innym odbiorcom.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.