Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Giżycku

Ogłoszenie o naborze nr 51632ARCHIWALNE z dnia 26.07.2019 r.

  • Oferty do
    1

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjno-gospodarczych

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Giżycku



Miejsce wykonywania pracy:

Giżycko

Adres urzędu:

11-500 Giżycko
Al. Wojska Polskiego 8

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie urzędu oraz poza urzędem (wyjazdy na kontrole terenowe). Praca przy komputerze oraz przy urządzeniach biurowych. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Siedziba urzędu mieści się na I piętrze. Toaleta nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z urzędu oraz wysyłka korespondencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie
  • przyjmowanie i przedkładanie Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego korespondencji przychodzącej w celu jej zadysponowania
  • sporządzanie sprawozdawczości GUS-u i WINB-u w celu przekazania informacji dla właściwych jednostek nadrzędnych i współpracujących
  • prowadzenie ewidencji rozpoczętych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych oraz zapewnienie właściwego przechowywania dokumentacji Inspektoratu o charakterze archiwalnym
  • udzielanie informacji i wyjaśnień interesantom (w tym m.in. wskazywanie pracowników właściwych do rozpatrzenia sprawy), udzielanie klientom zewnętrznym rzetelnych informacji dotyczących zasad funkcjonowania urzędu i załatwiania spraw
  • redagowanie krótkich pism na polecenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w celu wsparcia bieżącej pracy bezpośredniego przełożonego
  • zaopatrywania biura PINB w podstawowe materiały biurowe i gospodarcze

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie wykształcenie średnie lub wyższe – administracyjne, ekonomiczne, budowlane lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji państwowej
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • znajomość uregulowań prawnych z zakresu prawa budowlanego, postępowania administracyjnego i egzekucyjnego w administracji
  • samodzielność, obowiązkowość, komunikatywność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie w pełni z praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (co najmniej rok)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty w kopercie zaklejonej z dopiskiem „Kandydat na stanowisko referenta do spraw administracyjno-gospodarczych w PINB w Giżycku” należy składać lub przesłać (liczy się data wpływu do Inspektoratu) w terminie do 01 sierpnia 2019 roku na adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, al. Wojska Polskiego 8, 11-500 Giżycko.
    Kandydaci zakwalifikowani- spełniający wymogi niezbędne, zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
    Dodatkowe informacje tel. (87) 732 46 56 w dni robocze w godz. 8.00-10.00

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Giżycku tel. 87-7324656 adres e-mail: pinb@gizycko.starostwo.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 87-7324656 adres e-mail: pinb@gizycko.starostwo.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie będą powierzane innym odbiorcom.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3155

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Giżycku

Udostępnił: Jerzy Chmielewski

Komórka organizacyjna: PINB w Giżycku

Wprowadzono: 26.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×