Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku
Ogłoszenie o naborze nr 63620ARCHIWALNE z dnia 29.05.2020 r.
-
Oferty do
9
czerwca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych, przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych oraz reklamacji
w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
Ełk
Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Kościuszki 30 bud. 17
19-300 Ełk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji wojskowej, zasobów rezerw osobowych w oparciu o specjalistyczny program komputerowy.
- Przygotowywanie dokumentacji do przeznaczenia osób, którym planuje się nadać pracownicze przydziały mobilizacyjne oraz przydziały organizacyjno-mobilizacyjne do jednostek zmilitaryzowanych.
- Opracowywanie dokumentacji dot. reklamowania.
- Sporządzanie i utrzymywanie w stałej aktualności wezwań osób, będących na pracowniczych przydziałach mobilizacyjnych.
- Opracowywanie sprawozdań, meldunków, zestawień, bilansów i analiz.
- Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych.
- Prowadzenie bazy danych żołnierzy rezerwy do szkolenia w ramach kursów i przekwalifikowań oraz realizacja planu kursów przeszkalania kadr rezerwy, sporządzanie wniosków o mianowanie żołnierzy rezerwy na pierwszy stopień oficerski i kolejne stopnie wojskowe.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej lub jednostce /instytucji wojskowej
- Znajomość przepisów KPA
- Znajomość obsługi pakietu OFFICE
- Znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub jednostce/ instytucji wojskowej
- Znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- Znajomość procedur administracyjnych
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
- Umiejętność obsługi systemu informatycznego SPIRALA-ZINT, SI ARCUS
- Dyspozycyjność
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE", a w przypadku braku oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE", a w przypadku braku oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.06.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Kościuszki 30 bud. 17
19-300 Ełk
z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Ełku tel. 261 332 210
- Kontakt do inspektora ochrony danych: mjr Jan SUWARA tel. 261 332 213
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku ul. Kościuszki 30 bud. 17 19-300 EŁK
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne (przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów) należy składać w siedzibie urzędu w kancelarii jawnej lub za pośrednictwem poczty (dokumenty należy przesłać w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem :"NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA". W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za niespełniające wymagań formalnych i nie będą rozpatrywane (decyduje data zarejestrowania w kancelarii jawnej WKU w Ełku lub data stempla pocztowego).
Kandydaci zakwalifikowani, po wstępnej analizie, zostaną poinformowani o kolejnym etapie naboru. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Na danym stanowisku istnieje możliwość nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Dodatkowe informacje można uzyskać w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 11.00.-13.00. pod numerem telefonu: 261332203