Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 3591ARCHIWALNE z dnia 16.09.2016 r.

  • Oferty do
    26

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: przetwarzania danych

w Pierwszym Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Ełku



Miejsce wykonywania pracy:

Ełk

Urząd Skarbowy w Ełku
ul. Wojska Polskiego 67
19-300 Ełk

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w siedzibie Urzędu, - narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - przed budynkiem znajduje się podjazd umożliwiający dostęp do budynku osobom niepełnosprawnym, - brak windy, toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Weryfikacja dokumentów złożonych w sposób elektroniczny (e-dokumenty);
  • Przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej;
  • Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i dołączonych załączników do systemu komputerowego z uwzględnieniem kontroli na wykluczenie istnienia innej deklaracji w systemie za ten sam okres;
  • Wprowadzanie informacji w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn do programu komputerowego CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE (CZM);
  • Wprowadzanie do programu komputerowego CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE (CZM) postanowień sądowych;
  • Sporządzanie raportów i analiza wprowadzonych danych do systemu;
  • Prowadzenie i organizacja pracy w podręcznym archiwum akt wprowadzonych do systemów informatycznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • ogólna umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • wnikliwość i rzetelność;
  • dobra znajomość przepisów podatkowych;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie z programu komputerowego CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE
  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego POLTAX
  • przeszkolenie z obsługi aplikacji SP*ED
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
  • dokładność i systematyczność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi programów komputerowych CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE, POLTAX, SP*ED

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Oferty pracy należy przesyłać na adres:
    Izba Skarbowa w Olsztynie
    Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Skarbowej w Olsztynie
    - z dopiskiem „Oferta pracy US Ełk, OB. 1”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 525 42 46



Liczba odwiedzin: 3369

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Dorota Skrzypek

Komórka organizacyjna: Pierwszy Dział Kadr

Wprowadzono: 16.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×