Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku
Ogłoszenie o naborze nr 7375ARCHIWALNE z dnia 12.01.2017 r.
-
Oferty do
18
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: sekretariatu
Zespół do spraw finansowo-księgowych i administracyjnych
Ełk
ul. Suwalska 46
19-300 Ełk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie i zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu w celu prawidlowego funkcjonowania jednostki;
- zapewnienie zaopatrzenia inspektoratu w niezbędne materiały medyczne, biurowe i druki ścisłego zarachowania w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki;
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką pojazdów służbowych w celu prawodłowego gospodarowania środkami transportu;
- sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentacji otrzymywanej od wyznaczonych lekarzy weterynarii, kół łowieckich, podmiotów nadzorowanych wraz z rozliczaniem wystawionych rachunków i faktór w celu przedłożenia do zatwierdzenia bezpośredniemu przełożonemu;
- prowadzenia kasy PIW oraz sporządzanie na bieżąco wymaganej dokumentacji w celu prawidłowego funkcjonowania kasy;
- prowadzenie ewidencji magazynowej w celu prawidłowego funkcjonowania gospodarki magazynowej jednostki;
- sporządzanie zestawień i sprawozdań w zakresie wykonywanych czynności w celu przedłożenia bezpośredniemu przełożonemu;
- prowadzenie rejestrów pieczęci, decyzji, upoważnień, odznak i umów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w Administracji
- Znajomość ustawy o slużbie cywilnej;
- Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej;
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku
ul. Suwalska 46
19-300 Ełk
z dopiskiem: "Nabór kandydatów na stanowisko referenta do spraw sekretariatu".
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
- list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/610-23-17;
- oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po upływie min. 3 m-cy od zakończenia naboru, o ile aplikujący nie wniosą o ich zwrot;
- osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną