Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku
Ogłoszenie o naborze nr 36947ARCHIWALNE z dnia 30.10.2018 r.
-
Oferty do
9
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: prowadzenia ewidencji kandydatów do służby kandydackiej
Wydział Rekrutacji
Ełk
Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Kościuszki 30 bud. 17
19-300 Ełk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie ewidencji kandydatów do służby kandydackiej oraz realizacja przedsięwzięć związanych ze sporządzaniem i obiegiem dokumentów kadrowo-ewidencyjnych w tym zakresie
- Prowadzenie elektronicznej bazy danych kandydatów do służby kandydackiej
- Sporządzanie analiz i sprawozdań z przebiegu i wyników rekrutacji kandydatów do wojskowego szkolnictwa zawodowego
- Sporządzanie i przesyłanie do uczelni wojskowych list imiennych kandydatów skierowanych do służby kandydackiej
- Wystawianie skierowań kandydatom do służby kandydackiej na podstawie otrzymanych zgłoszeń ze szkół wojskowych
- Prowadzenie naboru ochotników do NSR w korpusie oficerów, podoficerów i szeregowych
- Udział w organizacji i przebiegu kwalifikacji wojskowej na terenie administrowanym przez WKU
- Przygotowanie niezbędnej dokumentacji dla przedstawicieli WKU na kwalifikację wojskową
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej lub jednostce /instytucji wojskowej
- znajomość KPA
- znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych
- znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub jednostce/ instytucji wojskowej
- znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- umiejętność obsługi systemu informatycznego SPIRALA-ZINT
- dyspozycyjność
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE", a w przypadku braku oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE", a w przypadku braku oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Kościuszki 30 bud. 17
19-300 Ełk
z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień z siedzibą w Ełku ul. Kościuszki 30 bud. 17 19-300 Ełk tel. 261332210
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 261332220 e-mail: a.durtan@ron.mil.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: WKU w Ełku - komisja rekrutacyjna
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne (przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów) należy składać w siedzibie urzędu w kancelarii jawnej lub za pośrednictwem poczty (dokumenty należy przesłać w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem :"NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA". W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail.
Oświadczenia preferowane są wg wzoru zamieszczonego niżej lub na stronie WKU w zakładce BIP.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za niespełniające wymagań formalnych (decyduje data zarejestrowania w kancelarii jawnej WKU w Ełku lub data stempla pocztowego).
Techniki naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- test wiedzy i sprawdzian umiejętności obsługi komputera
- rozmowa kwalifikacyjna
Po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2019r.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Dodatkowe informacje można uzyskać w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 11.00.-13.00. pod numerem telefonu: 261332203