Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku

Ogłoszenie o naborze nr 36947ARCHIWALNE z dnia 30.10.2018 r.

  • Oferty do
    9

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: prowadzenia ewidencji kandydatów do służby kandydackiej

Wydział Rekrutacji



Miejsce wykonywania pracy:

Ełk

Adres urzędu:

Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Kościuszki 30 bud. 17
19-300 Ełk

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu; - praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym (od poniedziałku do piątku od godz. 7.30. do godz. 15.30.) w oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; - obsługa klienta urzędu, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne; - stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w 1-piętrowym budynku; - wnętrze budynku: platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku, na piętro budynku-schody; - użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie ewidencji kandydatów do służby kandydackiej oraz realizacja przedsięwzięć związanych ze sporządzaniem i obiegiem dokumentów kadrowo-ewidencyjnych w tym zakresie
  • Prowadzenie elektronicznej bazy danych kandydatów do służby kandydackiej
  • Sporządzanie analiz i sprawozdań z przebiegu i wyników rekrutacji kandydatów do wojskowego szkolnictwa zawodowego
  • Sporządzanie i przesyłanie do uczelni wojskowych list imiennych kandydatów skierowanych do służby kandydackiej
  • Wystawianie skierowań kandydatom do służby kandydackiej na podstawie otrzymanych zgłoszeń ze szkół wojskowych
  • Prowadzenie naboru ochotników do NSR w korpusie oficerów, podoficerów i szeregowych
  • Udział w organizacji i przebiegu kwalifikacji wojskowej na terenie administrowanym przez WKU
  • Przygotowanie niezbędnej dokumentacji dla przedstawicieli WKU na kwalifikację wojskową

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej lub jednostce /instytucji wojskowej
  • znajomość KPA
  • znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych
  • znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub jednostce/ instytucji wojskowej
  • znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
  • umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • umiejętność obsługi systemu informatycznego SPIRALA-ZINT
  • dyspozycyjność
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE", a w przypadku braku oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE", a w przypadku braku oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    ul. Kościuszki 30 bud. 17
    19-300 Ełk
    z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień z siedzibą w Ełku ul. Kościuszki 30 bud. 17 19-300 Ełk tel. 261332210
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 261332220 e-mail: a.durtan@ron.mil.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: WKU w Ełku - komisja rekrutacyjna
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty aplikacyjne (przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów) należy składać w siedzibie urzędu w kancelarii jawnej lub za pośrednictwem poczty (dokumenty należy przesłać w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem :"NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA". W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail.

Oświadczenia preferowane są wg wzoru zamieszczonego niżej lub na stronie WKU w zakładce BIP.

Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za niespełniające wymagań formalnych (decyduje data zarejestrowania w kancelarii jawnej WKU w Ełku lub data stempla pocztowego).

Techniki naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- test wiedzy i sprawdzian umiejętności obsługi komputera
- rozmowa kwalifikacyjna

Po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2019r.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Dodatkowe informacje można uzyskać w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 11.00.-13.00. pod numerem telefonu: 261332203



Liczba odwiedzin: 4467

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku

Udostępnił: Krystyna Konach

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 30.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×