Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku

Ogłoszenie o naborze nr 12129ARCHIWALNE z dnia 20.06.2017 r.

  • Oferty do
    30

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: sekretariatu

Zespół do spraw finansowo-księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Ełk

Adres urzędu:

ul. Suwalska 46
19-300 Ełk

WARUNKI PRACY

praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00; narzędzia i materiały pracy - komputer; urządzenia biurowe; budynek piętrowy - bez windy;

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie i zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu w celu prawidlowego funkcjonowania jednostki
  • zapewnienie zaopatrzenia inspektoratu w niezbędne materiały medyczne, biurowe i druki ścisłego zarachowania w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką pojazdów służbowych w celu prawodłowego gospodarowania środkami transportu
  • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentacji otrzymywanej od wyznaczonych lekarzy weterynarii, kół łowieckich, podmiotów nadzorowanych wraz z rozliczaniem wystawionych rachunków i faktór w celu przedłożenia do zatwierdzenia bezpośredniemu przełożonemu
  • prowadzenia kasy PIW oraz sporządzanie na bieżąco wymaganej dokumentacji w celu prawidłowego funkcjonowania kasy
  • prowadzenie ewidencji magazynowej w celu prawidłowego funkcjonowania gospodarki magazynowej jednostki
  • sporządzanie zestawień i sprawozdań w zakresie wykonywanych czynności w celu przedłożenia bezpośredniemu przełożonemu
  • prowadzenie rejestrów pieczęci, decyzji, upoważnień, odznak i umów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w Administracji
  • Znajomość ustawy o slużbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku
    ul. Suwalska 46
    19-300 Ełk
    z dopiskiem: "Nabór kandydatów na stanowisko referenta do spraw sekretariatu".

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
- list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/610-23-17;
- oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po upływie min. 3 m-cy od zakończenia naboru, o ile aplikujący nie wniosą o ich zwrot;
- osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3121

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku

Udostępnił: Agnieszka Bujnarowska

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku

Wprowadzono: 20.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×