Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku
Ogłoszenie o naborze nr 59584ARCHIWALNE z dnia 14.01.2020 r.
-
Oferty do
24
stycznia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
w zespole do spraw bezpieczeństwa żywności
Ełk
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku ul. Suwalska 46
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kontrolowanie zakładu posiadającego uprawnienia eksportowe do USA, celem sprawdzenia spełnienia przez zakład specyficznych wymagań USA, wypełnianie dokumentacji pokontrolnej (Formularz FSIS 5000-6, Formularza niezgodności - Noncompliance Records, Formularza FSIS 5000.1-1);
- Analiza systemów kontroli wewnętrznej zakładu (procedur HACCP, SSOP, SPS) oraz ich weryfikacja;
- Generowanie i analiza tygodniowej listy weryfikacyjnej wypełnianej przez urzędowych lekarzy weterynarii oraz weryfikacja skuteczności sprawowania nadzoru przez urzędowych lekarzy weterynarii;
- Kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych na terenie magazynu żywca oraz w części ubojowej, rozbiorowej i przetwórczej zakładu;
- Pobieranie próbek do badań laboratoryjnych;
- Przygotowywanie projektów pism, dokumentów, decyzji administracyjnych i aktów prawa wewnętrznego wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii zgodnie z zakresem działania i tematem, którego dotyczy pismo, akt prawny, dokument, lub decyzja administracyjna;
- Obsługa systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt oraz systemu TRACES;
- Realizacja zadań wynikających z zakresu i sposobu działania krajowego Systemu Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznych Produktach Żywnościowych i Paszach (RASFF);
- Bieżące sprawdzanie zmian i aktualizacji Decyzji Wykonawczej Komisji 2014/709/UE, w szczególności dotyczących obszarów administracyjnych wymienionych w części I, II lub III jej załącznika;
- Certyfikacja świadectw zdrowia przy wywozie produktów spożywczych pochodzenia zwierzęcego;
- Przeprowadzanie kontroli przedwysyłkowej na zgodność z wymogami państw trzecich - według posiadanych uprawnień eksportowych na rynek USA;
- Udzielanie wyjaśnień kontrolującemu organowi nadrzędnemu, misji FVO oraz inspekcji USA;
- Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych;
- Przygotowywanie dokumentacji i sprawozdawczości;
- Wykonywanie innych czynności i zadań regulowanych odpowiednimi przepisami, zlecanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii i kierującego zespołem do spraw bezpieczeństwa żywności, zgodnie z regulaminem organizacyjnym Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ełku.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne- lekarz weterynarii
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
- dyplom ukończenia studiów na wydziale weterynarii
- znajomość prawa weterynaryjnego z zakresu zajmowanego stanowiska i przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- biegła znajomość obsługi komputera
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie podstawowym;
- znajomość zasad systemu HACCP;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- kopia dokumentu potwierdzająca prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Suwalska 46
19-300 Ełk
z dopiskiem: "Nabór kandydatów na stanowisko inspektora weterynaryjnego”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Ełku z siedzibą w 19-300 Ełk, ul. Suwalska 46,
- Kontakt do inspektora ochrony danych: biuro@justpok.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem, dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/610-23-17.
Oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.